søndag 27. november 2011

Hjelpes!!!

Å herre jeg ser at jeg har ært supersløv når det kommer til bloggingen min ser jeg. Grunnen er nok at søstersen har flytta ned og det er vel ikke så veldig mange kjentfolk som leser bloggen min (ikke at det er noe rart når jeg faktisk ikke har oppdatert en dritt på flere mnd) men jeg skal sette igang igjen, mest for min egen del egentlig, trenger noen ganger å sette ting jeg har gjort, skal og har opplevd på "papir" slik at jeg kan se tilbake på det også. Jeg tenkte faktisk å slette bloggen min. Men har mye ting skrevet ned her som jeg egentlig ikke vil miste.
Jeg starta jo å blogge da jeg flyttet til Kristiansand for å bo sammen med min daværende kjæreste. Jeg møtte Connie på Ventelo hvor jeg jobbet og hun fikk meg til å starte å blogge. Jeg har skrevet om da jeg bodde sammen med typen min, blogget om jobben min og alt jeg fant på sammen med Connie, jeg blogga da det ble slutt mellom typen min og meg og jeg blogget meg igjennom en veldig vanskelig periode da jeg bodde i Kristiansand. Jeg har møtt mange mennesker, jeg har reist masse, opplevd ting på både godt og vondt.
Men jeg liker å se tilbake på hva jeg gjorde de årene som har gått nå og ser frem til å fylle bloggen min med de tingene som opptar meg nå. Jeg setter meg rett og slett ned og starter med nye ting rett og slett.

Ergo så kommer det en masse nye linker, nytt design og bilder her inne for ting har forandra seg veldig masser etter at søsteren min har flytta ned som jeg har lyst å skrive ned. SÅ det kommer masse nytt her. SÅ egentlig kan man tenke seg at dette er et nytt nyttårsforsett, bare at det kommer veldig tidlig:p hehe. Så ja, da knekker jeg igang med noe nye saker i morgen for da er det forandringens tid og alt kommer til å bli skrevet ned her:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar