tirsdag 31. mars 2009

På jobb


Aron<3
Bikkja til Meg og typen:)

Oppdates:

- Søndag: Var på Odderøya sammen med samboer og bikkje og gikk en tur. Tok masse fine bilder som man skal redigere. JESS!

- Mandag: Dro på jobb, fikk beskjed av banken at bankkortet mitt har blitt sperret. Gikk bra for har fått tatt ut penger. Dro til Sørlandssenteret, kjøpte meg en kjole og sko til Lørdag. KJØPTE MEG WII!!!!!!! Fy faen jeg har aldri vært så fornøyd alts! Sinnsykt konge! Sinnsykt bra! ELSK PÅ NINTENDO!!!

- Tirsdag: Så langt har jeg kommet meg på jobb. sliten etter å ha spilt sportsspill på wii i nesten hele natt. Drit vondt i skuldra hehehe. Skal snart sitte på telefon hehe. Nice Price:)

2 kommentarer:

  1. Hva jobber du med fortiden? Militæret ennå?

    SvarSlett
  2. jeg tenkte jeg skulle prøve det sivile livet en liten stund før jeg begynner igjen for å si det sånn hehe. Jobber på Ventelo på teknisk linje der. prøver å ta noen fag slik at jeg kan få studiekompetanse hehe.
    Har planer om å prøve KS etterhvert:P

    SvarSlett