onsdag 15. april 2009


Ja, ikke noe mye oppdatering her ser jeg. Faen. må fylle det jeg kan komme på da.... skriver ned masse stikkord å får heller lage fullstendig innlegg etterpå med noen bilder å støff.
skal vi se;
Har vært hjemme i Bartebyen i bryllup sammen me kjærest. Hadde det kjempe fint! Kos med familie og venner. Fikk se baby til venninna mi Lise,tatt masse bilder av venner og familie og kosa meg noe helt sinnsykt.
Søstersen ble med ned på søndag. Var til meg til søndag igjen. Kos! fikk tatt masse bilder, vært på Sørlandssenteret, festet, Tone fikk møte de vi henger med, ble med kjæreste på jobb mens jeg jobba på onsdag. Bikkja var borte hos svigers fra torsdag til tirsdag. På jobb igjen. Hadde det kjempe på tegnekurset på tirsdag. Kosa meg som faen på jobb i dag med mange samtaler, hyggelige kunder og generell kos. Taco til lønsj på jobb ( ja jeg skriver LØNSJ og ikke LUNCH... lønsj er kulere). I dag snakka jeg med en hyggelig gammel mann på bussholderplassen i over en halvtime. Kos. Spiste middag alene, så simpsons og så fikk jeg ånden over meg. Jobber med dataen, skal slette masse ubrukbart,noe skal til ekstern harddisk osv. Skal redigere bilder. Lage bedre bloggings over dagene som har vært osv:P hehe litt effektiv når jeg først kommer i gang. ELSK på musikken min og KOS me Nintendo WII!!!! NTS: husk brenning av spill på cd.

Ja, rask oppsummering så langt. Skal jo fikse design også. Jobber med saken.Har noen kule ideas..ingen er ferdige, men påbegynt:P jadda. vaska har jeg å! jaujau

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar