onsdag 15. april 2009

huske,glemme.tenke.minne.huske


Husker rekrutten. Madla. Hadde det sinnsykt gøy. Møtte masse koselige mennesker. På den tiden jeg faktisk var ganke kul på håret hehe. Husker godt at vi satt på brygga, koste oss ute i sola. Ble kjent med Ruud. kompiskompis. (sitter ved siden av). Jeg hadde solen i øynene, så en snill dame gav meg sine solbriller slik at jeg skulle slippe å myse. Snille damen.


Ja, ikke bare slit å være vaktsoldat på Sørreisa. Hadde det mye gøy på fritiden oppe i nord. Ikke bare på OTTOS hver helg, men vi var også på paintball. Gikk 4 runder uten bli skutt en eneste gang. Kjedelig. Derfor: SuicideMission2K!!! hehe jeg og en til GIKK den lange strekningen, ble skutt på hele veien. Da vi var tomme for kuler, gikk vi av banen mørkanket som faen. Ganske gøy egentlig. Forstua lillefingeren å greier. får til det meste hehe.



Kjevik. Bef.skolen. Slit.hardt.svette.blod og tårer. Lærte en hel haug på kort tid. Eksamen hver eneste fredag i ett nytt fag. Felt. Bussturer er perfekte til å ta en "powernap". Jeg husker jeg var sinnsykt trøtt. Det var Eide også. Dermed sov vi på bussen. Husker jeg på til langt på natt å så en hel haug med serier jeg hadde lasta ned. Dexter, Supernatural, 1 sesong av Daria, CSI, LOST osv. Ikke rart man er sliten når man får i seg max 3 timer med søvn om natta, så er det fult kjør på dagen med leksjoner osv. Hehe, da er det ikke ille med en liten powernap:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar