onsdag 15. april 2009

PaaskiPaaski


PÅSKE!
På søndag da vi reiste hjem fra trønderlagen, ble søstersen med nedover. Skulle være en hel uke hos meg på sørlandet. Sinnsykt koselig. Flyturen var kanskje ikke den aller beste, siden det var fest dagen før, men til sørlandet kom vi oss iallefall. Mandag dro jeg og søstersen sammen med søstersen til kjærest til Sørlandssenteret. Det skulle jeg handle meg ny bukse, tshirts og spill til nintendoen min. Det jeg endte opp med var Påskeegg sjokolade. Joda. De to andre fikk handla seg noen plagg. Hadde det kjempegøy.

Jeg og søstersen var også nede i sentrum og handla parfyme. Søss var også med kjærest på jobb, siden hun mente at det kom til å bli kjedelig å bli med meg. jaja. Kan tenke meg at det er litt mer PHUN å faktisk se litt av det som er her nede enn å sitte sammen med meg å trykke på en skjerm.


MEN vi hadde jo også våre late dager der vi lå på sofaen å slappa av med tv og Cola. Godt å slappe av når man først har muligheten. Vi hadde også middag hos svigers, noen fester, mer avslapping og masse koskos. Hele uka gikk så fort at det viket egentlig som bare en helg. kjedelig det da. Men det kommer jo flere dager hvor søssa kan komme å besøke meg da. Det ser jeg frem til. Å om ikke lenge kommer også mams å paps nedover for å være en langhelg:D Gleder meg!!!!!

1 kommentar:

  1. Tone Nathalie Hansen18. april 2009 kl. 18:20

    åh, va så kausyy å besøk dåkker, vennen :)
    får håp det ikke bli så altfor leng igjen te neste gang <3

    SvarSlett