onsdag 15. april 2009

Fredag 03.04 - Trønder er tilbake i Bartebyen


Kom hjem til bartebyen på fredag og snakka masse sammen med familien. Hadde store planer for å sti opp tidlig lørdags morgen for å få dusja å slikt til bryllupet. Det skjedde da ikke. Først skulle jeg spise, så fikk jeg besøk å da jeg endelig skulle kaste meg i dusjen, var jeg blitt nr 3 i køen. Da fant jeg ut at jeg gidder ikke å stresse så jeg satte heller meg på stua og kosa med bebis. Har ikke sett Lise på evigheter så det var koselig at jeg kunne endelig treffe henne å se den lille trollungen hennes. Utrolig sjarmerende liten kar det der. Helt til han begynte å grine..


BRYLLUP
Søskenbarnet mitt og karn gifta seg i dag og vi var invitert på kaffe. Søskenbarnet mitt var helt nydelig i kjolen sin. Og karn så ikke så værst ut i dressen heller. Var en koselig feiring med venner, bekjente og slekt av brudeparet. Alle kosa seg med kake og drikke. Selv tok jeg og bestilte meg en Irish Coffie. Sist jeg drakk det var jeg i Nederland og ikke helt klar over at disse ble servert med sprit i. Nå veit jeg det.



Meg og kjærest<3>


Vi hadde fått plassert oss samla og nærmest inngangen til baren hehe. kjærest,søskenbarnet mitt og bror av brura, søstra mi og typen hennes. Diskusjonen gikk ut på trøndere og drikkevaner vs. Søringer og kjøpasprit. jadda. Noe må man jo diskutere på fæst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar