fredag 17. april 2009

VISA bitch!

Kom hjem fra jobb i dag så hadde jeg masse spennende post. Jeg hadde fått brev fra voksenopplæringen og VISA'en min var kommet!!! Faen har gått uten bankkort siden før påske. Dumme slukefaenskapenminibank!!!

..å man vet hva som skjer når anita har visa? KJØPER SHIT PÅ NETT!!!!!!!

SÅ i dag har jeg kjøpt følgene:












Disse har jeg kjøpt til kjærest siden jeg er så sinnsykt snill




F.E.A.R 2 til pappan min siden han har ønska seg spillet faen så lenge


.........





HAr jeg kjøpt til meg selv!!!! Det som er konge var at jeg satt å saumfarte hele nettet etter billige spill. Det meste jeg betalte for spillene var 319kr pluss frakt. hehe FAEN jeg er helt genial på å finne billige spill å sånn på nett!
Jeg vet av flere billige spill som jeg skal kjøpe meg til wii.. Men skal vente litt til jeg iallefall får disse spillene i posten først. Noen fra norge noen fra australia:D FAEN jeg gleder meg MAX mye alts.
Jeg saumfarte også nettet etter billige kontroller til wii ( noe som er forbanna dyrt på butikk å ikke faen om jeg bruker 400-500 kr på en kontroll alts)
Det jeg skal kjøpe meg er: Mario Party (300kr med frakt). Da skal jeg også kjøpe meg
wii kontroll til 409kr, klassisk kontroll til 219kr ogNunchuck til 199 kr. Som er det billigste jeg har funnet frem til nå da. Må vel lete litt mer på nett å se om jeg muligens kan finne noe billigere noen steder. Men er ikke nødvendig med en ekstra kontroll når det er bare 1player spill jeg har.

GUD det er godt med VISA igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar