fredag 4. september 2009

dagen i dag

ja, da er jeg tilbake til Vennesla iallefall for en liten stund iallefall. Ganske greit. Fikk snakka en del med chris i går iallefall. greit å få lufta litt tanker å slikt. fikk sakt en del allefall. Ganske godt. skal nok snakke en del sammen seinere. Nå har Chris dratt på helgetur til Danmark, håper iallfall at han koser seg. Jeg skal iallefall shoppe litt i dag og kose meg i Vennesla i helgen!

Gjøremål for dagen i dag:
- Skal få sendt Connie sine ting i dag på mail.
- sjekke konto om pengene mine har kommet inn
- skrive ferdig treningssøknaden min
- innom proteinfabrikken i byen for klype
- snakke med Bjørn angående tinga mine
- Handletur i byen!
- Skal finne H&M og Gina Tricot handle noe fint
- handle matvarer

Funnet en ny nettside også: Fitnessprat.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar