tirsdag 8. september 2009

gårsdagen

I går da jeg kom tilbake til Vennesla etter jobben var jeg dødssliten. Faen, har ikke sovet særlig godt den natta så jeg var sinnsykt trøtt da jeg kom hjem. Men likevel så var jeg ute med bikkja slik at den fikk luftet seg og slappa litt av, stakkar hunden som er helt alene hele dagen! hehe

Uansett, jeg tok opp kyllingkjøtteig for jeg skulle lage hjemmelaga pizza til Chris kom hjem fra jobben. Han jobber sinnsykt seint om dagene, masse som skal gjøres på jobben hans for tiden. sinnsykt stress, så jeg vaska noen klær, bretta klær og tørka klær. Føler meg som en husmor haha.

Fikk bretta sammen alle sokkene jeg har vaska og fant ut at jeg har sinnsykt mange sokker! hehe kjøper sokker hver gang jeg har vært å handlet på klesbutikken ( noe som jeg har gjort veldig ofte i det siste, blitt noe sinnsykt hekta på shopping i det siste hehe)

Så sa Chris kom hjem da 2130, spiste vi middag og så litt på BECK før vi tok kvelden. ganske digg å legge seg tidlig alts!BECK er en ganske konge serie som Chris liker noe sinnsykt godt, kjøpe slike esker til han med 4 episoder i gangen. Spennende serie. skulle ikke tro at jeg kunne like svensk krim liksom.
Episoden vi så var noe slik som " det tause skriket" eller noe. Spennende.


I dag på jobb må jeg virkelig få fiksa meg frisørtime! Fikk fiksa legetime da, den 23! damn, lenge til jeg får legetime, så jeg må nok ta å snakke med helsesøsteren om sprøyta istedet. Må få tatt den så fort som mulig. Uansett så må jeg finne det forbanna solkortet mitt sånn at jeg kan få tatt sol etter jobben siden det er solstudio rett ovenfor hvor jeg jobber. sweet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar