tirsdag 8. september 2009

HANDLEDAGEN I HELGEN del 1

Ja tenkte jeg kanskje måtte legge inn bildene fra den store shoppedagen som jeg hadde på lørdag



MAT
Man må da ha mat! Kjøpte pizza, cola, juice, tomater, agurk, brød, smør, de to filmene jeg så på søndag : Den siste revejakta og Doomsday, mager kesam vanlije og vanlig, saft, hapå, snus, skinke, pizzadeig, vaskepulver osv. Handla som en gal!

DRIKKE
Var også innom polet en liten tur hvor jeg endte opp med 2 flasker hvitvin, en flaske rødvin og en flaske Whiskey som jeg skulle bruke til å blande meg en Irish Coffie, men det ble det ingenting av på lørdagen for å si det sånn. Drakk en flaske vin sammen med noe god mat og en dokumentar på tv.


KOSETINGER
Jeg handla også fine servietter som jeg skal ha i den konge serviettholderen jeg kjøpte for lenge siden. Hadde også de supergode lysene som lukter vanlije, måtte jo bare kjøpe!Jomfru Maria statue sammen med de konge telysholderene jeg egentlig kjøpte til jula
OG selvfølgelig telysholdere i lilla som har for tiden sammen med knallblå blitt min favorittfarge!


Det var da det jeg kjøpte av ting, mat og drikke




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar