torsdag 25. februar 2010

Danmark!

Ja, da kom jeg litt sent på jobb i dag. Faen! Våknet i natt med sinnsykt mareritt! Tror ikke jeg har vært så redd på lenge! Kanskje ikke det beste å gjøre før man legger seg er å se 3 epoisoder av den nye serien jeg har lastet ned om seriemordere. Fikk da sett:

Jeffrey Lionel Dahmer (født 21. mai 1960, død 28. november 1994) var en amerikansk homoseksuell seriemorder, nekrofil og kannibal, som drepte 17 menn mellom 1978 og 1991. Alle unntatt ett av drapene skjedde i perioden mellom 1987 og 1991.

John Wayne Gacy, Jr. (March 17, 1942 – May 10, 1994) was an American serial killer.Between 1972 and 1978, the year he was arrested, Gacy raped and murdered at least 33 young men and boys. Although some of his victims' bodies were found in the Des Plaines River, he buried 26 of them in the small crawl space underneath the basement of his home and three more elsewhere on his property. He became known as "Killer Clown" because of the popular block parties he would throw for his friends and neighbors, entertaining children in a clown suit and makeup as "Pogo the Clown".

Theodore Robert "Ted" Bundy, born Theodore Robert Cowell (November 24, 1946 – January 24, 1989), was an American serial killer active between 1973 and 1978. He twice escaped from county jails before his final apprehension in February 1978. After more than a decade of vigorous denials, he eventually confessed to over 30 murders, although the actual total of victims remains unknown. Estimates range from 26 to over 100, the general estimate being 35. Typically, Bundy would bludgeon his victims, then strangle them to death. He also engaged in rape and necrophilia. Bundy was executed for his last murder by the state of Florida in 1989.

Så ja, ikke rart jeg våknet med bankende hjerte kl 03.15 og var scared shitless!
Jeg har lastet ned en hel serie med disse folkene, damn sier jeg bare! Spennende på en litt morbid måte. Men skal se denne serien uansett hvor skummel den er!

Ja, ellers brukte jeg tiden i går på å finne passende sted å reise til Danmark! Jeg og 2 andre blandt annet har planlagt at etter lønn neste gang så er det tur dit! Jeg har da sjekket opp priser på båten og fra fredag til søndag. 3 timer reise med bil så kommer det tilsammen for 5 pers sånn ca 1900 kr. Noe som jeg synes egentlig er ganske billig! Så jeg skal snakke med de to andre som skal være med om dette er da noe som vi kunne da ha tatt så fort som mulig.



Jeg hadde tenkt da å ta en ny tattoo når vi kommer til Damnark! Jeg skal sjekke opp så å si alle stedene man kan ta tattoo i Damnark slik at jeg kan få den beste tatovøren til å ta min tattoo. Jeg har hørt en god del negativ tilbakemeldinger fra folk jeg kjenner i Kr.Sand vedrørende å ta tattoo her nede på sørlandet. Så jeg er litt skeptisk til å ta det her og har jo hørt at det er veldig mange gode i Danmnark. Så nå er det bare å lete etter riktig sted!
Uansett så fikk jeg gjort en hel del med ting i går da! Fikk sjekket opp masser med generell studiekompetanse og jeg fikk sjekket opp litt kursing, reiser, sjekket opp når jeg kan ta tattoo, oppdaterte bloggen min med bilder og film fra Hardstyle DNA i helgen som var og bursdagsfeiringen min blandt annet og jeg har da også fått snakket en del med søstersen. Vi har snakket litt lite sammen den siste tiden. Ikke bra. Men det har skjedd så sinnsykt mye hos henne og jeg har også hatt en del å gjøre her nede med mitt sosiale liv blandt annet:P spennende!

Må få skrevet ett lite innlegg vedrørende med og søssa mi:P har nesten ikke skrevet noe om henne og meg. så det skal jeg sette meg ned og planlegge gitt! Hu er jo en av de få som faktisk gidder å følge med på blogging og facebook hehe. Søta mi<3

2 kommentarer:

  1. Spør du meg, så er seriemordere og alt sånt noe av det verste som fins. Har selv hatt mange fæle mareritt om det. Ble ikke bedre når jeg så Saw filmene.. Haha.

    Hvilken tatovering skal du ha? Eller har du ikke bestemt deg? :D

    SvarSlett
  2. seriemordere er psychofucks alts! Men det er sånn morbid underholdning. hehe saw var sykt bra! men faen ass. helt og holdent makabert!

    jeg har jo plan om å lage en sleeve ned hele venstre hånd:P hehe men jeg skal begynne med skuldra.

    Jeg har noen tattoos planlagt da: megaman, noen stjerner, en jeg skal tegne selv som er sånn "army tattoo" jeg skal å ha samma tattooveringa som pappa! hehe:D det er jo awsome!

    har du tenkt deg noen tattoos da?

    SvarSlett