torsdag 4. februar 2010

lenge siden

ja, nå er det lenge siden jeg har kommet med noen riktig oppdatering på hva som skjer. SÅ ja, tenkte jeg skulle bare få tatt noe kjapt her.

Jeg har da endelig fått NESTEN alt jeg har bestilt på nettet. Jeg har vært ganske så lat, så jeg skal få tatt bilder i dag tenker jeg å få lagt ut av kjolene mine og resterende ting som jeg har kjøpt. Jeg er så å si blakk så jeg gleder meg noe sinnsykt til lønna kommer inn i morgen! Den er sårt trengt for å si det sånn. Men jeg har fått handlet masse som jeg har hatt lyst på i evigheter så nå er det en liten stopper for meg når det kommer til netthandel... Iallefall etter jeg har fått kjøpt meg noen sko.. faen hehe

Jeg har også vær på intervju i Tønsberg for en jobb i forsvaret. Jeg reiste ut tidlig på tirsdags morgen og kom tilbake på tirsdags kveld igjen. Intervjuet gikk helt OK. Kan ikke si om det gikk bra eller ikke. sitter på masse føleser på om det gikk bra eller ikke. Så jeg veit ikke. Men jeg skal oppdatere om hva som skjer. spennende som faen.

Og snart har jeg bursdag! hehe På lørdag, så jeg tenkte da å ha en liten gathering hjemme hos meg. hehe må sende ut invites da kanskje:P Vi får se hvordan det går

Å neste uke kommer det besøk av en kompis fra Oslo. skal bli hyggelig å se det trynet igjen.

Å ja, jeg savner familien min litt. Så sinnsykt kos å snakke med familien på telefoni, men kan ha vært bedre om jeg kunne vært litt mer hjemme også. Jeg og søstersen har snakket sammen angående å flytte sammen til sommeren når hun er ferdig med lærlingetiden sin. SÅ får se hvor jeg havner til slutt. Men å bo sammen med søstersen hadde vært noe sinnsykt koselig! Savner den tøtta masser!

Jeg har ikke fått skrevet noe særlig den siste tiden siden jeg har vært sjuk å greier. Må legge meg opp noen planer nå. trene, spise sunt og få i meg masser av vitaminer! hehe det er ikke noe å si på iallefall.


Å ja, jeg må skrive meg en liste igjen.
Faen så mye jeg skulle ha gjort! hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar