torsdag 4. august 2011

Nintendo



Jeg er verdens mest heldige jente som har klart å finne en super side på nettet hvor man kan kjøpe Old School Nintendo spill og konsoller. Jeg har da fått tak i en Gammel Game Boy color og fikk da med meg ett spill og en veske som jeg kan ha den slik at jeg kan oppbevare den trygt og jeg kan faktisk spille med den i veska og jeg har masse plass til å oppbevare spillene mine i.

Jeg kjøpte også 2 SNES spill til søstersen siden hun har bursdag på lørdagen og siden jeg er så snill så fikk hun den første gaven sin da jeg fikk pakken i posten. Tone fikk da Donkey Kong til SNES og F-zero spillet som vi spilte som faen da vi var yngre! Jeg DIGGER virkelig siden til www.gamegirl.se og jeg annbefaler alle som digger Old school gameplay til å sjekke ut denne siden! Det er masse tilbud der nå, om man trykker "liker " på facebook og sign up for nyhetsbrev så får man 15% på spill der inne!

Så til min mye Game Boy Color så kjøpte jeg da Super Mario spill slik at jeg har noe å gjøre når jeg er hjemme her hehe. Jeg digger jo alle Mario spillene og samler som bare faen så dette er jo perfekt!
Jeg har jo også Emulatorer på dataen slik at jeg kan spille både Nintendo NES og SNES, men jeg liker å ha spillene i orginalform egentlig. Så jeg kommer til å bruke denne siden som bare juling til å fylle opp mitt bibilotek av Nintendospill for å si det sånn:)




Og jeg fikk handlet meg en supercaps som jeg har ventet på i evigheter! Jeg har nå endelig fått kjøpt meg Metroid capsen som AVGN bruker i en av sine videoer! Takk gud for amazon.com, man finner utrolig mye sykt bra der, bøker og klær til rimelige priser som jeg kan like! Jeg bestilte den og bare 2 uker etterpå så var den i postkassen min. Jeg har også bestilt meg en hel masse bøker, men det kan jeg ta i ett nytt innlegg. Dette er innlegget for nørdings:D hehe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar