mandag 15. august 2011

oppdatering fra onsdagens innlegg

Jepp, meg må selv si at jeg er ganske så godt i gang med alle planene mine!

Denne helgen har jeg hatt nattevakter og de har da bestått av minimalt med søvn, alt for lite mat og masse lesing.
Jeg har kommet meg igjennom to kapittel i Historieboken min:
Kapittel en- Fra jegere til samlere og sivilisasjoner
Kapittel to- Antikken
SÅ der er både notater og repitisjonsspørsmål unnagjort, jeg mangler da arbeidsoppgavene og lese det inn på MP-3 da. Men det kommer seg!

Så i dag, mandagen så skal søstersen på ett veldig viktig møte klokken 12.00 så jeg kan ikke legge meg til å sove når jeg kommer hjem. Så det jeg skal gjøre når jeg kommer hjem rundt 09.00 tiden er å innom butikken og handle noen småtterier, spise frokost og komme meg ut å trene en tur. SÅ er det å stikke til byen for å ta sol og komme oss på det berømte møtet.
Etter møtet er det litt random ting vi skal gjøre før vi igjen skal spise middag og kose oss bare meg og søstersen.
Denne uken har jeg ukefri, med en dag der jeg skal på øvelse så det er ikke store muligheten for at jeg kan dra hjem til trønderlagen, så jeg skal bruke denne uka fornuftig.

Jeg har også store planene for denne uka, som jeg skal oppdatere dere mer om seinere i dag. Men det inneholder iallefall ett prosjekt som skal gå over 6 mnd som er inspirert av en film som jeg har sett. Så det blir spennende å se hva som hender fremover.

Uansett så har jeg fått sendt masse mail til de forskjellige distansene som jeg har mulighet til å kontakte om de forskjellige kuresene og utdanningene som jeg kunne tenke meg å få orden på. Jeg har allrede lagt opp en god plan for studieme mine når det kommer til naturfag og historie, så det skal komme seg i boks innen jul håper jeg.
Annet er da Jægerprøven som jeg har sendt mail om til en kar her på Nøtterøy og noen andre småkurs.
så det blir spennende å se fremover nå da.

Ellers, tanker å følelser?
Vel jeg har jo mange ting som jeg skal få orden på iløpet av dette året.
OG jeg har lagd en liste over ting slik at jeg slipper å føle at jeg må gjøre alt med en gang, så det hjelper i massevis, nå er det å planlegge en tur til trønderlagen den føste helgen i september, men utenom det så er det ikke de aller største tingene jeg trenger å tenke på:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar