søndag 12. juli 2009

Challenge

Ble utfordret av TONE! Har man giga skrivesperre å liten skrivelyst, så tyr man til slike nødløsninger.

Fire ting jeg har gjort i dag:

-Laget proteinpannekaker

-Snakket litt meg Chris

-Satt inn penger på sparekonto

-begynt på budsjettplaner


Fire ting på min "to do"-liste:

-Reise hjem til trøndelagen

-slutte med snus og røyk

-begynne på spenst

-Få ting i orden

Fire "guilty pleasures":

-sigg og snus. NIKOTINWHORE

-Shopping på internett

-Film, kjøper alt or mye film

-drikking ( skal avsluttes med hardtrening)

Fire tilfeldige og rare fakta om meg:

-de fleste arr på kroppen kommer av en ganske hyper ADHD lillesøster som banka meg mange ganger da vi var små (og større)

- har virkelig sansen for gamle ting som VHS, Kassetter er elsk, NES og slikt.

- stort behov for å være meg selv og gjøre ting jeg vil til en hver tid. selv om de ikke har vært slik i all tid. veldig flik til å overtale/bli overtalt.

- generelt veldig positiv, men har vært ganske negativ de siste 3 ukene, og kommer nok ikke til å bli ferdig med den delen for jeg kan få noe svar fra Chris. Vente i spenning suger ass!



UTFORDER ALLE SOM LESER DETTE HELT IGJENNOM. CRED TIL DE SOM GIDDER DET.
send me a comment if you did it ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar