tirsdag 7. juli 2009

i dag

jaja, sitter her å lader ipod, skulle ha gjort det for lenge siden. men skal jeg klare meg på bussturen til vennesla trenger jeg noe som kan fjærne fokuset mitt litt. jeg har det litt bedre med meg selv, men fortsatt ikke bra. gleder meg til jeg får dra hjem til foreldrene mine en tur. kan si det sånn at dette var ikke spesielt gøy alts.
men på jobb i dag gikk det bedre da. hadde over 100 samtaler inn og fikk gjort en del fornuftlig på nett. fikk sett litt på forsikringer osv.
skal å posten i morgen også. hente noen av de pakkene jeg har fått tilsendt. bytte mest sannsynlig adresse også. faen i helvete. liker ikke å sitte alene som jeg gjør nå. tenker da bare for mye blir helt bløt innvendig. ikke bra for meg detta her. står på total bar bakke men hverken enn slutt eller en begynnelse.

ingen av delene faktisk. faen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar