fredag 10. juli 2009

må prøve

Må selv prøve å være litt positiv selv om ting ikke er så greit for tiden. snakker kjempemasse med mamman min for tiden da. hun har masse gode råd og har bestandig en sånn måte å få ting til å uansett bli positift. Setter ting i et litt annet lys enn hva jeg kan se liksom. ganske bra det da. Gleder meg til å komme hjem til trøndelagen igjen å være sammen med familien min!

Uansett. I går skulle jeg egentlig fikse masse ting. Men får heller ta litt ting i dag. blandt annet må jeg få betalt de brilleregningene mine, flytte posten min vekk fra adressen i vennesla, avbestille filmpakke og si opp den og betale min brilleregning som har kommet i posten. ellers så må jeg få satt inn penger på sparekontoen min siden jeg fikk en helvetes bonus på lønna som kom nå hehe:D

I går var vi ute en tur for å kjøpe værdens mest konge brus!
HaHa nørdebrus!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar