fredag 3. juli 2009

hjelpes meg

jeg er så forbanna sliten. både i kroppen og mentalt. denne uka har ikke vært god mot meg i det hele tatt. er ganske ødelagt. trenger ting til å fikse seg. ellers aner jeg ikke hvordan dette går. gjør jo ikke det heller nå da. ganske blank på dette. faen jeg hater hvordan jeg har det nå.
Jeg vil at dette skal ordne seg. må fikse seg på en eller annen måte. inrømmer at vi trenger kanskje litt tid fra hverandre. men det er ikke så lett når jeg ikke har slekt her nede, og kan ikke campe til andre jeg kjenner heller liksom. vil dra hjem på mandagen, har enda ikke fått noe svar fra jobb angående dette. jeg trenger noen som kan sette seg ned med meg, slik at jeg får tømt ut alt jeg vil si og mer til. jeg trenger mamman min og pappan min. trenger litt støtte. trenger kjæresten min. vil ikke at dette skal bare dra seg ut i ingenting. vil fikse dette. er villig til å få gjort en del forandringer slik at vi kan fikse dette. jeg vil bare ha han. ingen andre. er ikke en mulighet engang det. faen, jeg har virkelig ikke lyst at dette skal være slutten på dette forholdet. har hatt det masse fint sammen med han, vil ha det masse fint med han også. dette kommer jeg ikke til å takle.
OPPDATERING: ja. da blir det ingen tur på meg til trødelagen på mandag. faen. jeg må jobbe siden vi allerede er lite folk på jobb og jeg trengs der. faen hva skal jeg da liksom gjøre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar