fredag 15. juli 2011

før og etter

Noen fredager så trenger man liksom en dag man kan spasere rundt i OnePiece og bare slappe av. Etter to netter med nattevakt så er det godt å bare slappe av hjemme også.
Men jeg hadde jo kjøpt meg nye sminkesaker som jeg måtte teste ut også, så jeg tenkte jeg skulle sminke meg og teste sminken bare for å se hvordan det ble. Jeg og søstersen skal bare sitte hjemme i dag uansett så da er det ingen stressfaktor som er til med at man MÅ bli ferdig for at man snart skal ut igjen.

Det blir nok en liten tur ut i morgen. Søstersen skal hente en pakke med noe klær som hun har bestilt på nettet og jeg har tenkt meg på Farmandstredet og handle meg noen sko som jeg har tenkt på lenge, og jeg skal kjøpe meg falske øyevipper blandt annet. Kanskje det blir en liten tur på polet og handle noe vin eller annet digg. Vi får se tenker jeg.

Uansett i morgen tidlig skal jeg og søstersen trene på morgenen før vi gjør noe annet. Det skal bli digg med en runde rundt bygda igjen! Jeg var jo på en liten treningsrunde her denne uka og den gjorde veldig godt for å si det sånn! Så jeg ser frem til morgendagen iallefall.
Men kanskje dere vil da se resultatet eller sminkekvelden min kanskje? stor forandring må jeg si selv. Fikk testet mange av de nye produktene mine og jeg må si jeg føler meg mer "våken" med litt rouge blandt annet:)

Det er litt av hvert som skal til for at jeg føler meg våken og ikke minst festklar kan jeg da fortelle.
Jeg starter da med å påføre mer farge på øyenbrynene mine med den supre Eyebrow Pen som jeg kjøpte meg ( skal skrive mer om den snart), så er det rett på de mørke ringene mine under øynene. Jeg sover så mye som jeg kan, drikker vann men likevel er jeg ganske mørk, så jeg kjøpte Garnier Anti-dark Circles Pen som jeg påfører. Den inneholder koffein som er bra og den har også farge slik at man slipper masse styr. Den er superbra!
Så kommer det fundation fra Max Factor som er så nær min egen hudfarge at det eneste den gjør er å dekke til fregnene mine litt mer og gjør at jeg får gjevnere "hudfarge". Så er det en omgang med solpudder i hele ansiktet og ekstra på kinnbeina før jeg begynner med øyenskyggen min. Jeg kjøpte meg en slik "penn" som har to farger som jeg rullet over øyet og så er det en egen penn som inneholder hvitfarge med glitter som jeg stryker da under øyenbrynene og i øyekroken. Så er det påføring av Mascara på vippene, våt eyeliner på oversiden og så er det påføring av falske øyevipper. Jeg så en genial youtube video som forklarte hvordan de skulle påføres som jeg fulgte og resultatet ble bedre enn hva jeg forventet! Så var det ett lag med mascara over slik at jeg "binder" de falske og mine egne sammen slik at det ikke blir for fake. Så er det bare å pose litt så er man der:P haha


Man kan jo godt se forskjellen her fra usminket og med partylook.

Skal nok kjøpe meg en haug med falske øyevipper i morgen slik at jeg har til neste gang jeg skal på fest iallefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar