fredag 15. juli 2011

Øyenbrynspenn



Dette er da eyebrow designer'n som jeg kjøpte, man kan se på den "taggete" fronten av pennen at dette er ganske bra og påføre med, når man stryker denne over øyebrynene så kommer det kun farge på øyenbrynene og INGENTING på huden! Det er helt fantastisk så man kan bruke dette selv om man har påført all sminen man skal ha på.



som man ser her så er det veldig enkelt å påføre her og det går veldig kjapt!
Jeg liker at den ikke er klissete, ikke kommer det noe farge på huden, det kommer kun på brynene og fargen tørker med en gang og holder hele dagen.


Så som man ser på bildene under så er det første bildet uten påføring eller noe sminke i det hele tatt.


FØR



ETTER


Så denne saken kan jeg virkelig annbefale til alle sammen! Det kommer i andre farger også, jeg har i brunsvart og de finnes også i fargene Brun og helt svart!
Jeg kjøpte min på Cubus og kostet meg 100 kr



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar