tirsdag 26. juli 2011

Liten oppdatering da kanskje?

Jeg er bare blitt værre og værre til å oppdatere her på bloggen. Det kan være sommeren og all fritiden min eller det er rett og slett siden jeg snakker masse sammen med søstersen og er mer sosial enn hva jeg har vært noen gang! Men uansett, jeg har hatt nytt besøk av mamma og pappa her nede og det var kjempekoselig! Mamma hadde kjøpt en gave til meg og det var en splitter ny BLENDER! Jeg digger blenderen og jeg har laget meg banan og jordbær shake mange ganger nå:D jeg gleder meg til treningstider når jeg kan blande meg en uber smoothie med proteiner! Geniale gaven alts!


Ellers så har jeg og søstersen vært ute på byen i Tønsberg og gjort byen utrygg hehe! Vi stakk ut og festet på brygga og på båt! hadde det sinnsykt konge, klarte å glemme veska mi med husnøkkel, mobiltelefon og kamera. NICE. Men jeg fikk tingene mine tilbake etter to dager da så det var egentlig ikke noe stress i det heletatt.
Ellers så har jeg vært masse sammen med Tone og O den siste tiden. Kjempekoselig. Men en ting er sikkert, jeg blir ikke smart på mannfolk. Ikke i det heletatt. Men det er vel ikke med meningen heller da tenker jeg.


Jeg har også handlet meg en GPS. Jeg er veldig dårlig til å finne frem og med min søster som kartleser så går det til HELVETE! Så da kjøpte jeg denne GPS'n fra Garmin til 700 kr og den fungerer som bare rakkern! Den er enkel og bruke, masse kule funksjoner og jeg finner frem dit jeg vil! SWEET!

Ellers så er det masse ting som jeg holder på å planlegge for tiden, så jeg trenger å sette meg ned og sette opp en plan over hva jeg først skal bli ferdig med og organisere meg slik at jeg kan få alt gjort og slippe å stresse og ende med å ta alt på en gang, eller ikke ta noe i det heletatt! SÅ jeg skal sette meg ned i dag og jobbe litt med det da.

.... så fra nå av skal jeg begynne å oppdatere litt oftere her alts! det holder kanskje ikke med 2 ganger i mnd liksom. SÅ jeg kommer sterkt tilbake IGJEN! haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar