torsdag 14. juli 2011

handel med søstersen

HANDLETUR

I dag dro jeg og søsteren for å handle litt på Farmandstredet og da ble det jo litt ting og tang til meg da hehe. Jeg fikk handlet meg masse nyttig, noe klær og sminke.



Parfyme er viktig og jeg fant en som luktet godt og var akkurat slik som jeg liker den. Rihanna er awesome og parfymen hennes er awesome!


småtteri på H&M så her ble det 3 par sokker, hårfarge, en mascara for å utdype vippene, øyenbryn og øyevippefarge, øyenskygge og to lipglosser og en liten pose med negleutstyr som fil osv.


søteste søsteren min kjøpe også disse kjempe søte ugle øredobblene som jeg har tenkt å bruke til helgen


TRIKS I LUDO!
jeg har ventet på å finne denne lenge nå å når jeg kom over den så måtte jeg bare ha den! Det er noe av det beste som kommer til sminke og velvære og dette er faen så bra! Jeg ble mektig imponert over denne og jeg skal skrive og forklare mer om denne saken i ett senere innlegg!


Dette var også en kjempesak som jeg kjøpte meg som jeg også skal skrive en liten rewiew om når jeg kommer tilbake fra jobb i morgen tidlig! Denne funket som bare pokker og den fungerer som den sier den skal på pakken! Dette er magisk! Hadde jeg bare visst at dette fantes tidigere!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar