søndag 23. mai 2010

Handletur Tønsberg! med Bilder

Når man først har vært å handla klær å stuff så må man pose litt også. Har jo fått meg ny hårfarge liksom:P


Jeg har fått ny mobil. Låner denne av Ine da. siden min ikke fungerer som den skal og den jeg hadde ble stjålet så denne bruker jeg nå. helt grei telefon men jeg har tenkt å kjøpe meg HTC Tattoo da. Den liker jeg sinnsykt masse. Men denne fungerer i mellomtiden liksom.


Jeg MÅTTE ha noen skjorter. Her er da bare 2 av de 4 jeg kjøpte. Jeg tok også en som er ganske lang og en som hadde ganske lange armer som jeg bare har brettet opp. Fikk ikke tatt bilde av de siden kameraet mitt gikk tomt for strøm og jeg har jo selvfølgelig ikke med meg laderen til kameraet mitt heller.



Nye sko! Faen disse skoene sitter som ett skudd og passer perfekt og selvfølgelig så var jo de på salg:D Likte disse noe helt sinnsykt! Jeg har da gått med de på 17 mai


Heftig digg jakke som jeg kjøpte på Gina Tricot. Faen god og varm men likevel tynn og kan brukes liksom:D


Undertøy er jo ikke feil å handle selv om man har skuffene fulle fra før av. Kjøpte meg 9 nye hotpants. Så dette er en "pakke" som jeg kjøpte 2 av og så kjøpte jeg meg noen andre også. Men fikk desverre ikke tatt bilde da. men kommer nok etterhvert det også:P


Kjøpte meg en baggy bukse på Cubus. Sinnsykt god å bruke, men ble litt skuffet over utvalget og størrelsene de hadde på buksene, så det ble bare denne som er baggy og en til.


Kjøpte denne buksen også på Cubus, denne passa perfekt og det ser faktisk ut som jeg har rompe i denne:p hehe sinnsykt god å bruke. Skal nok få tatt bilde av denne når jeg har ett slikt "anntreksbilde" å komme med. Må bare få ladet kameraet mitt først:D


SÅ dette var noe av det jeg kjøpte da vi var på handleturen med Ine og Birk. Skal oppdatere resterende da jeg får ladet kameraet mitt. Akkurat nå er det å slappe litt av i sengen og redigere noen av bildene jeg og Ine tok i går da vi var på stranden. Kanskje kommer det noen ut her på bloggen også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar