tirsdag 18. mai 2010

tønsberg

Søte Jøllejenta mi skrev en koselig beskjed på armen min da vi satt og spiste lunch i messen slik at jeg ikke skulle kjede meg så sinnsykt da jeg kom på jobben. Søte vennen min:D

Ine og meg på bryggen i tønsberg etter en sinnsykt lang handletur. Godt å sitte å slappe av i solen litt iallefall.


Birk drikker øl og er ikke særlig fornøyd med å bli tatt bilde av stakkar. Vi hadde med oss han på shopping- Herregud. to gale kvinnemennesker som skal handle klær å sko å stakkars Birk som måtte bli med. Han satt for det meste på benker å slappa av mens vi løp inn og ut fra prøverommene og masa om andre størrelser osv. Når man har vært ufrivillig med jenter på handletur så fortjener man en iskald øl for å si det sånn:D


Min gode øl:D


InePusen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar