søndag 16. mai 2010

tilgjengelig?

oppdateringer har jeg slitt med lenge nå kan jeg se. Ikke så sinnsykt mye å "skrive hjem" om men noe er det alltid.

Jeg veit jeg er en person som kan være ganske vanskelig å få tak i. Jeg kan være i 4 dager uten å skru på mobilen min, ikke være i det heletatt på nett eller noe. Det er noen ganger man ønsker å ikke være så forbanna tilgjengelig liksom.

Så jeg har mine perioder av asosialitet og da er jeg vanskelig å få tak i.
Jeg sier dette til folk slik at de veit det og ikke blir skuffet når man ikke får tak i meg på telefon eller noe.

Alle mener at det er greit, til de skal ha tak i meg.
Sorry folkens, sånn er det noen ganger. Og med den turnusen som jeg har så kan det bli slik. Det er jo ikke som om jeg kan sende rundt vaktlista mi rundt til folk slik at de kan se når jeg er hjemme liksom.

Det er en grunn til at nettet er valgfritt. Man trenger ikke å logge inn på face om man ikke vil. Før klarte jeg meg uten telefoni til jeg var sånn 14-15 eller noe, så det skal ikke være store problemene å gå noen dager uten.
Om man skal ha tak i meg så er det mest sannsynlig at jeg er å få tak i på mail. Sjekker mail hver dag uansett så da er det best for å si det sånn!

så ja; om jeg ikke er å få tak i på facebook.. neivel... prøv noe annet, er ikke som om jeg er der til en hver tid uansett!
Når det kommer til mobil så er det slik at jeg har en liten funksjonell telefon, å når jeg har penger å råd så kommer jeg til å kjøpe meg en telefon som fungerer. Jeg har sett på noen og kanskje det blir en ny en om kort tid. Vi får se på det rett og slett. Jeg kunne tenke meg å finne ut hvordan jeg kunne ha fått fiksa sidekicken min jeg. SÅ jeg håper på å finne noe smart på nettet om dette.

MSN har jeg ikke på dataen min. Det brukte jeg hver dag da jeg jobbet på Ventelo siden alle var pålogget der i arbeidstiden slik at man kan sende meldinger til andre som sitter lengre unna en naboen din. Men nå jobber jeg ikke på Ventelo lengre, så da er jeg ikke på msn. Sånn er det.

ellers så ville jeg ha prøvd å sende meg en mail. Det funker det alts. Jeg liker noen ganger å være for meg selv i min egen lille boble. Folk blir lei og sur for det men jeg kan ikke ta hensyn til alle og en hver hele tiden.

men ja, jeg har hatt en periode med "avslapping" fra virkeligheten og sosiale medier og heller kosa meg med venner jeg har her og hatt det gøy slik. Men jeg er på nett igjen nå så det er ingen fare:D Jeg er her jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar