tirsdag 18. mai 2010

nettshopping fra CDON.COM







Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition (10 disc) til 349 kr

Litt om historien bak denne serien til David Lynch da:

Laura Palmer blir funnet brutalt myrdet, og FBI-agent Dale Cooper (Kyle MacLachlan) og sheriff Harry S.Truman (Michael Ontkean) oppdager snart at i byen Twin Peaks er ingen uskyldige og ingenting slik det virker.
For første gang kan hele den banebrytende tv-serien Twin Peaks av David Lynch og Mark Frost bli din til odel og eie, satt sammen på en måte som tar deg dypere inn i historien enn noen sinne.


OZ - Complete Boxset (21 disc) til 499 kr.

Historie bak denne serien:

Välkommen till Emerald City, en experimentenhet på Oswald Maximum Security Prison, även kallat OZ. Enheten drivs av Tim McManus och övervakas av Leo Glynn, och handlar snarare om rehabilitering än om hämnd.

Har sett litt av denne i sinnsykt dårlig kvalitet til en kompis av meg i Oslo. Men jeg er slik at om jeg liker en serie eller en film sinnsykt godt så MÅ jeg ha det orginalt. Dette er jo ALLE episodene som er. Super serie!


M*A*S*H - Sesong 1 (3 Disc) til 199 kr

Historie: Nå har du sjansen til å treffe den gamle, muntre gjengen fra 4077, Mobile Army Surgical Hospital igjen. Samleboksen inneholder nemlig alle de 24 episodene fra første sesong av den prisbelønte tv-serien M*A*S*H fra 70-tallet! Serien foregår på 1950-tallet, der det amerikanske sanitetspersonalet er fanget midt i den rasende Koreakrigen.


The Catcher in the Rye (Pocket) til 89 kr

Litt om denne boken:

In an effort to escape the hypocrisies of life at his boarding school, sixteen-year-old Holden Caulfield seeks refuge in New York City.

Denne boken ble faktisk bannlyst fra skoler osv i USA. Om du ser filmen Chapter 27 så kan du se hvorfor.


Pride And Prejudice and Zombies (pocket) til 99 kr

Om denne: As a mysterious plague falls upon the village of Meryton and zombies start rising from the dead, Elizabeth Bennett is determined to destroy the evil menace, but becomes distracted by the arrival of the dashing and arrogant Mr. Darcy.

og til slutt boken:


Hvordan forsvinne i løse luften? (hardomsalg) til 89 kr

om boken: Hvordan lure en promilletest? Hvordan lykkes med bestikkelser? Hvordan overleve pistolskudd? Hvordan hoppe fra fly, gå på knust glass eller kvitte seg med svigermor? Hvordan banne som en bryggesjauer, bli en profet eller lykkes med nigeriansk e-postsvindel? Og viktigst av alt: Hvordan forsvinne i løse luften den dagen du virkelig trenger det? Hvordan forsvinne i løse luften? Boka som lærer deg 101 ting slett ikke alle bør kunne.

Jeg har også handlet noen andre steder på nettet så jeg skal få oppdatert med det også:D

(får desverre ikke oppdatert med bilder fra denne daten, så jeg kommer til å legge inn så fort jeg kommer meg på min data)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar