torsdag 29. april 2010

Sliten og lei

Jeg er sinnsykt sliten. Har ikke vært i form denne uken i det heletatt. Vondt i halsen og har vært helt slått ut etter jeg var på jobb alts. Jeg har krabba meg på jobb og kommet meg igjennom dagen, men har ligget i sengen for det meste og sovet og slappet av så jeg har ikke vært det beste som selskap selv om jeg hadde besøk i går av en gammel kompis som da var veldig koselig.
Men uansett så har dagen her vært ett slit synes jeg. Masse som jeg skal gjøre og masse ting og jeg blir sliten av mennesker som faen meg ikke kan ta seg sammen. Det suger, iallefall folk som snakker å skiver meldinger i koder. DET ER FAEN MEG NOK ALTS! jeg gidder ikke sånn og jeg blir bare irritert og det skal man ikke om man skal ha noen god kontakt med meg. Jeg gidder ikke slik. Bare sånn det er sagt for å si det sånn.... ja, nok syting fra meg. Nå må jeg komme meg opp å gjøre noe her alts.

2 kommentarer:

  1. Det ordner seg for "snille" jenter ;)

    SvarSlett
  2. ja jeg håper da virkelig det. Å som jeg ser ting nå så er alt bra:D

    SvarSlett