onsdag 21. april 2010

OPPDATERING!!!

Ja da var det nesten på tide med en liten oppdatering på hva som har sjedd siden jeg slutta på Ventelo. Jeg var da hjemme i noen dager i trønderlagen sammen med mamma og pappaen min. Søstersen var da på tur sammen med en venn i Drammen og feiret påsken sin der da. Jeg kosa meg sinnsykt masse hjemme! Digg å være hjemme i trønderlag sammen med familien min! Vi var ned til Morfaren min siden han har kjøpt seg ny fiskebåt og hentet færsk torsk slik at jeg kunne få meg noe "go gammaldags heimlaga-mat" som mamman min kaller det. Båten var kjempefin og jeg fikk også snakka litt med søskenbarnet mitt som jeg da ikke ser så alt for ofte.

Jeg hadde også besøk av mormor, morfar og den ene onkelen min en kveld også. Fikk snakka masse sammen med de før jeg dro videre og jeg fikk også bursdagsgave:) det var sinnsykt koselig iallefall. Snakka masse sammen med mormora mi da, hu begynner å bli litt syk så det var kos å snakke med henne! Hu digga da de 50' inspirerte kjolene mine, hu syntes de var enormt kule og fortalte at hun selv hadde slik da hun var ung liksom.

Så fikk jeg pakka en del ting som jeg skulle da ha med meg videre til sørlandet. Jeg har da nå flytta til Mågerø som ligger Tønsberg hvor jeg koser meg noe sinnsykt mye! Digg å være tilbake til Forsvaret der jeg vil være! Takker GUD for at jeg fikk stilling der nede! Sinnsykt koselig her på basen, masse greie folk og god jobb! Det eneste negative jeg kan da finne med denne plassen er da at der er litt langt til butikk og buss, så man er litt avhengig av noen form for transport. Men jeg har da vært så sporty at jeg har sykla sammen med en kompis til butikken hver gang jeg skulle ha handla noe eller hentet noe på posten, så det er nok en sykkeltur uka jeg er på eller noe slikt! Godt med litt alternativ trening også.
Så jeg har virkelig kommet meg igang i jobb og har slått meg til ro her nå! Jeg var da den første helgen ute i Oslo med noen venner jeg kjenner derrifra! Sinnsykt konge! Har ikke hatt det så bra ute på byen i hele mitt liv! Vi sthæsja oss opp som faen, jeg fikk fiksa håret mitt, hadde på mer kårkorte strømper, kort ruteskjørt, sløyfer i småkrølla hår, skjorte og slips.. hehe liten søt skolepike vettu! Var også i Moss å så noen kompiser av meg opptre:) KONGE stemning for det alts!
Andre uka her nede var jeg på grillparty i helgen, det var også stas! Digg å komme seg litt ut også, mangler bare å være ute i Tønsberg da. hehe, jeg så da igjennom bildene mine som ble tatt da jeg var på den festen.. faen noen har da tatt en hel haug med assbilder på mitt kamera, så nå har jeg en hel haug med bilder av rævsprekken til noen med masse hår:S æsj! men jaja, hva skjer ikke i fylla liksom??

Kommer noen flere innlegg her da.. skal få oppdatert en del i dag tenker jeg:)
SO I'M BACK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar