fredag 23. april 2010

dagens småprat

man har lov til å være litt mongo noen ganger

Da er jeg nesten ferdig for dagen, har enda en hel haug med ting som gjennstår å få gjort iløpet av dagen og kjenner at jeg er litt sliten alts. Men jeg må få vasket klær å fora meg selv og tenkt å trene som faen denne helgen. Jepp- så skal jeg jobba mitte mere for å si det sånn. Jeg skal ta teoriutsjekket blandt annet neste uke og må da fokusere på å pugge på alt jeg skal kunne i den jobben som jeg skal begynne i. Spennende men likevel så er det litt skummelt og stressende.

Jeg har også begynt å fokusere på det som betyr for meg. Jeg skal begynne å fokusere på ting som handler om meg og hvordan jeg kan ha det bra på best mulig måte.
Jeg har satt mine fokus på trening og kosthold, venner og familien min, skolegang og utdanning og selvfølgelig jobben min. Så innenfor dette har jeg da planer og tanker på om hvordan kan jeg få det på best mulig måte. Digg tanke.

Ha det gøy, gjøre det man føler for å leve livet!

man har lov å ta en pause noen ganger også hehe

1 kommentar: