tirsdag 27. april 2010

woot?

ja, jeg er treig på å oppdatere fra helgen, jeg har slappa for det meste av i går og sett etter longboard jeg:) skal oppdatere mer når jeg kommer tilbake fra jobben. Nå er det pugging og en tur på admin som er planen.

jeg skal uansett ha noen planer for dagen som jeg da kan dele:
- sjekke med darklands om strekkere, nesten gått en mnd så det er under vurdering å få en refound å heller kjøpe dette andre steder om de ikke får dette snart.
- fikse penger til helgen og om det går i orden så blir det også nok tattoo på lørdagen tenker jeg:D
- snakke med Sveini om linser til Canon, vil ha vidvinkel og fisheye
- se etter biler på nettet og lese på teorien også
- legetime her noen steder? blir gal av dette jeg
- longboard og skateboard skal fikses innen kort tid. Ønsker meg longboard som faen så jeg sjekker nettet konstant
- informere X om at det kommer pakke som er feilsendt til han.. faen
- treningsrunde i dag
- rydde rommet for nå ser det faen meg ikke ut inne hos meg, sjemmes nesten litt haha

jepp noen småting da vettu! hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar