onsdag 21. april 2010

Handletur Tønsberg!

Jeg var da på en liten handletur i Tønsberg og fikk handlet noe mat og klær.. hadde ikke batteri på kameraet mitt etter helgen og har da også faen meg glemt å ta med laderen til digitalkameraet mitt! Faen så surt. Så jeg får bruke speilrefleks for å ta bilde av resterende ting som jeg også kjøpte da..

Men ja.. noen bildeoppdateringer da:
Handleturen min sammen med Birk som han heter, her er vel en av de første dagene mine på basen, så da måtte det meste hamstres liksom. Her går det da i : skyr yoghurt, 4 bokser tunfisk, sursøtsaus, knekkebrøk, hel hang med karbonadekjøttdeig,bringebærsyltetøy,salt,tape,YT shakes,kaffe, mandler,paprika,tøymykner,tannkrem,plastposer,plastfolie og sølvfølie,currykrydder,vaskepulver,håndsåpe,dusj og shampoo og balsam,frokostblanding, skummet melk, druer,ris og salat bland annet.. sikkert en hel haug til som ligger der:P

Så alt det der gikk da i en sekk og en bærepose med meg på sykkel hehe.

Så har jeg da også bestilt en hel haug med ting på nettet da som jeg også har tatt sykkelen å hentet i sånn 3 omganger eller hva faen det var hehe.
Jeg kjøpte da: Proteinpulver fra proteinabrikken og proteinpannekakemix, Fres ra Tech Nutrition og nøttebar derrifra også. Chrome fra Proteinfabrikken og NeoDiet fra Myrevolution. Tenkte at jeg skulle skrive en liten omtale om disse produktene i neste innlegg som jeg da skal legge ut slik at man kan få info og linker til disse produktene.


Jeg var også innom Swag og skulle kjøpe meg noe digg klær som jeg kan daffe rundt med når jeg er på rommet og som jeg kan da også bruke til trening om jeg trenger det. SÅ jeg kjøpte denne singleten og jeg kjøpte en joggebukse på H&M, 2 tshirts til på Sawg og JOGGESKO!
Som jeg skal da bruke til å løpe utendørs med da:D disse var da sinnsykt digge på foten og de kosta da på G Sport en 500 kr, sinnsykt digg med salg!!!!
Jeg har da innesko til treningen men jeg trengte noen som jeg kan løpe behagelig med ute siden jeg skal da ta befalstesten da igjen her på mandagen og da må jeg ha noen gode sko vettu!

Så de resterende plaggene skal jeg få tatt bilde av så fort som ulig få lagt ut tenkte jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar