torsdag 22. april 2010

Ferdig

Jeg er da ferdig på jobb og skal stikke å trene en tur tenke jeg. Gleder meg som faen! Har virkelig fått "Sansen" igjen på en måte. Har fått en dytt i riktig retning igjen å da er det full fres frem mot neste år som jeg har da satt meg noen mål for, jeg har lyst å konkurrere i BodyFitness når jeg er fornøyd med fremgangen min jeg. Så jeg har da sjekket nettet etter noe helt skreddersydd som jeg kan få treningsplan fra, matplan og tett oppfølgign for best mulig resultater. Det er så masse der ute så man er jo ikke sikker på om man får det rette eller den beste som er for deg da. Man har jo: Better Bodies, Gympartner.no, MyRevolution, OurWayToFitness osv. Aner ikke hvem jeg skal velge heller. Jeg har da ett 8 ukers programm uansett som jeg skal følge fremover. Så det jeg da har gjort er å sjekke andre som har blogger for eksempel.. for å se om det er noen som har noen gode forslag for hjelp her.

Om du veit av noen eller har noen anbefalinger så SI IFRA! Glad for alle tips som jeg kan få:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar