mandag 26. april 2010

jeg er flink!

Ja må få oppdatert litt kjapt her! I dag var det da dagen jeg har da gruet meg litt til. I dag var den store 3000 meteren som jeg må ta for å godkjenne avdeligsbefalskontrakten min. Det er ganske greie krav, men jeg har ikke trent eller løpt 3000 m siden jeg var i Sørreisa å jobbet der for nesten 2 år siden.. så jeg var velig spent på om jeg klarte i deg heletatt å komme meg igjennom på kravet som er på 16.30.

Jeg løp ganske greit. Kjente jeg kunne tatt litt mer i for å få bedre resultat, men når man ikke har løpt på samme plass tidligere så er det vanskelig å beregne hvor fort å når man skal sette inn nådestøtet da... men jeg synes det gikk greit og fikk en tid på 14.44. Som jeg kan gjøre MYE bedre veit jeg selv. SÅ jeg har ett lite mål på å komme meg på under 13 min uansett som er ganske grei tid innen desember. Noe som jeg tru jeg kan klare. Jeg løper jo hver dag, men da er ikke fokuset på å løpe fortest mulig. tar heller noen langkjøringer liksom. Men veit nå at jeg har mer å gi å kan få en veldig bra tid på 3000 meteren.

SÅ ja, fornøyd med den innsatsen og nå er det bare noen småting som jeg må gjøre denne uka som sjekke av posten min, endre på noen admin ting, få fiksa meg penger og snakka med søskenbarnet mitt. Detta kan bli bra det da:D

Uansett så skal jeg få oppdatert med bilder fra helgen blandt annet. Hadde en sinnsykt konge helg å må skrive noen ord om den også!

5 kommentarer:

  1. FLINK! Haha, jeg har aldri i verden klart å løpe 3000m på den tiden. Skjønner ikke at du klarer det i det hele tatt. Jeg klarer så vidt å fullføre en 3000m.

    Jeg må virkelig begynne å trene.

    SvarSlett
  2. hehe jeg hater egentlig å løpe 3000m fordi det er så forbanna kjedelig å løpe, men denne gangen gikk det egentlig ganske greit. Kjipt at jeg ikke føler meg helt i formen for å løpe, for jeg veit jeg kunne ha løpt mye fortere enn dette, men da har jeg satt meg mål for å kunne løpe raskere enn 13 min til desember da hehe.


    Det er egentlig bare å kaste seg i det. Nøtter ikke å planlegge når man skal starte for det blir det ikke noe av uansett. Tips til inspirasjon er da å kjøpe deg noe flott treningstøy og sette deg noen mål for treningen hehe. Om du vil så kan jeg hjelpe deg med program osv om det er av interesse liksom:D

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg har faktisk vært ute og jogget noen ganger! Vi har egentrening i gymmen nå, så vi må levere inn egentreningsskjema. :) Og nei, det er ikke noe vits i å si "ok, nå må jeg begynne å trene." Det er jo den berømte dørstokkmila, hehe :P

    Det skal komme treningsstudio på Kiwibygget i Buvika på august, så da blir det sikkert mye mer trening! :D

    SvarSlett
  4. hehe dere må det ja? damn! strengere det har blitt på skolen da:P Har du fått valgt deg linje eller?

    Skal det komme studio? Hvilket da om du veit? Så sinnsykt greit da! Da har man nå muligheten til å trene der da. Sånn som i Børsa der har man jo Fredly liksom. Ikke noe alternativ i Buvika før nå! hehe

    SvarSlett
  5. Gleder meg til jeg er ferdig på SUS, har jo nesten blitt rene Auswitch! Huffameg... Har valgt linje nå. :) Ble så jeg tok media på Katta. Enkelt å komme seg dit, og de som går der er kjempefornøyde! :)

    Skal komme studio, ja! :D Tror ikke det blir kjempestort, men jeg ser for meg at det kommer til å bli mye brukt. Jeg gleder meg skikkelig! Synes egentlig det er morsomt å trene, spesielt når du kan se resultatet. Og nå for tiden blir jeg bare mer og mer frustrert når jeg bruker halve dagen på å få på meg ei bukse som passet for litt siden.. Dritt! Haha :P

    SvarSlett