onsdag 21. april 2010

dagens treningsøkt

Da er jeg på andre uken på programmet mitt. Begynner å kjenne det i føttene iallefall. Kjenner at jeg har fått leggmuskler som faen og det er digg! Har ikke batteri på mitt kamera, men jeg fikk tatt noen bilder da etter treningen. Ikke veldig mye nå.. lenge siden jeg har trent så heftig intensift med styrke så det er forbanna digg da:D ikke store forandringene enda, men jeg har enda 6 uker igjen av programmet og det kommer da til å bli noen store forandringer med tanke på endringen av matvanene mine, mer oversikt over treningen min og mat og hvordan mat jeg spiser.

Men dette er da utgangspunktet mitt, så får vi da se om en 6 uker hvordan resultatet er da:

Dette er en grei nok start på ting da. Jeg trener nesten hver dag, må ha viledager. Og spiser regelmessig og sunt. Masse proteiner liksom.

Dagens trening var da:

KARDIO: 20 min på ellipsemaskinen og 10 min på mølla. Nok til å få meg varm iallefall.
STYRKE:
- Benkpress med manualer
- JM-Press
- Nedtrekk med skulderbredt tak
- Dragcurl
- Skalpular sidehev
- Ettbeins Knebøy
- Ettbeins beinpress
- Strake markløft
- Legger
-Chrunches
- Omvendte sit-ups
- Planke og sideplanke


Sinnsykt digg med styrketreningen, men jeg må begynne å dele opp disse øktene i 2 tenker jeg, sinnsykt tungt med både kardio og styrke på en gang. Så jeg skal begynne å løpe på morgenen før jeg begynner på jobb og heller ta styrke etter jobb. Det er jo en ganske så grei plan.
Men ja. Gleder meg til å se de store resultatene og kjenne at jeg er blitt sterkere!

2 kommentarer:

  1. haha, faen meg mer patetisk å være en taper som skriver dette seint på natta, sikkert etter å vært på fylla som faen meg skriver som anonym. Er det mulig å være så teit?

    SvarSlett