mandag 19. desember 2011

Ferietur


Nå sitter jeg på siste vakten min før juleaften og koser meg med julemusikk, pepperkaker og jobbing. Jeg har sett på en reportsje angående ferieturer og gavekort på www.dagbladet.no og jeg kjenner at jeg virkelig ønsker å reise bort neste år! Jeg har allerede lagt planer at i Januar eller Februar skal jeg og søsteren min stikke på en langweekend til ett skisenter å leie hytte. Da er det snowboard, trening og spa som står på dagsplanen da!

Jeg har også sinnsykt lyst å reise til ett varmt å tropisk land på ferie til neste år. Jeg kunne tenke meg å dra på ett sted ala Maldivene eller noe. vi får se. Jeg skal planlegge litt med søstersen om hvor vi skal reise neste år! Gleder meg.

Ellers så skal jeg etter nattevakten kjøre en på skiftet mitt til toget og han andre skal jeg kjøre til Torp. Så er det rett på Brun&Blid å ha en liten soling der før jeg stikker på Velotel og trener. I dag er det 4x4 kardio og styrke som står på planen. Etter så kommer jeg til å gjøre noe husarbeid osv. Skal prøve å ikke sove noe særlig etter jeg kommer hjem i dag siden jeg skal komme meg inn i en normal døgnrytme igjen. Som jeg selvfølgelig kommer til å skite som ett helvete med, så vi får se hvordan det går.

Denne uken kommer for det meste til å bestå av trening og sosiale aktiviteter sammen med søstersen før vi skal stikke til en arbeidskolega av meg å feire juleaften, så hjem og kose oss med noen gaver og slikt. Kan si det at jeg har ikke hatt slik julestemning som jeg har på flere år!! Gleder meg som en liten unge til julemat og julegaver! Jehu!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar