onsdag 7. desember 2011

Roller Derby


Jeg har så mange planer om ting jeg har lyst å gjøre til neste år! Jeg har sett lenge på nettet etter Pole Dancing kurs, noe som jeg fant og har begynt på. Så tenkte jeg, faen jeg skulle ha vært med på en "team-sport" type fotball, basket eller noe, men en sport som jeg kanskje kan være litt god i å som jeg synes er gøy. Jeg liker ikke spess fotball og jeg suger balle i det:P jeg har spilt basket tidligere, men jeg finner ikke akkurat noen "klubber" for det rundt om kring her i tbg uansett, så jeg så at man har Roller Derby i Oslo. Jeg ser at de har en klubb i trønderlagen, men selvfølgelig fant jeg da ut det etter jeg har flytta fro trønderlag, så jeg tenkte kanskje at jeg da skulle teste Roller Derby i Oslo.
Jeg har nå sett litt på hjemmesiden deres og sett en del på Facebook-siden, så jeg kunne tenke meg å teste det da, en fun sport som jeg og søstersen kan starte med til neste år! Det er jo en del treninger, det ligger i Oslo, men jeg skal finne en løsning for å komme meg på treningene, på samme måte som jeg har bytta rundt på vakter med tanke på Pole Dancinga som jeg har vært på nå. Så dette skal jeg få til å funke tenker jeg:D

Jeg har sett litt på det utstyret man trenger til Roller Derby og jeg fant en bra side fra trønerlagen hvor man kan kjøpe alt det man trenger, så jeg gleder meg til jeg får tilbakemelding om treningstider osv. For da melder jeg meg på som faen!

Ellers så har jeg da tenkt å fortsette med Pole Dancing fremover, det er jo 5 forskjellige nivå i Pole Dancing og jeg er ferdig med første kurset og neste kurs begynner i uke 3. Gleder meg masser!!! Skal skrive ett innlegg om Polinga seinere i dag tenker jeg. Vi får se:D

Ellers så går no livet sin vante gang. Jeg har ligget med influensa i noen dager nå, men begynner å komme meg ganske greit, og jeg savne å være på jobb som faen så jeg skal prøve meg på jobb i morgen tenker jeg. Gleder meg til å se alle sammen, men jeg må få skifta dekket mitt på bilen, tone fortalte meg at det er litt ekkelt å kjøre ute nå siden det har kommet snø, men det skal jeg få fiksa så fort som overhodet mulig nå. Alt til sin tid som pappan min sier:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar