onsdag 21. desember 2011

Killer Cats

Stakkars lille..

Charlie beundrer fangsten sin.

Charlie the killer cat

Ikke ett pent syn når man skal slippe inn kattepusene og de har med seg en liten fugl som de har tenkt å ta med seg. Det er iallefall ikke aktuelt!

Charlie og Gunnar sitter på verandaen som ikke noe har skjedd.


Så ja, sånn har da Onsdagen startet. Jeg sitter hjeme alene etter å ha drukket kaffe sammen med søstersen. Dette er den første natta jeg har hatt på nesten 3 uker hvor jeg faktisk har sovet på natten! Kan ikke beskrive hvor uthvilt jeg føler meg!!!
Jeg har da noen planer for dagen her da. Jeg skal møte ei som jeg har gått på Pole Dancing med i byen i dag, vi skal ta en kaffe sammen om mulig finne på noe gøy etterpå. Bowling eller noe. Det skal bli koselig! Jeg som ikke er vant til å ha jentevenner synes dette er ganske koselig jeg. Jeg kommer veldig godt overens med de jeg er på kurs med. Det som jeg kanskje har slitt med er at jeg ikke ha funnet noen jenter som har samme interesser som meg. Jeg blir alt for ulik "de andre jentene". Men de på kurset har jeg masse til felles med!

Ellers så har jeg pugget danserutinen som vi lærte på Pole Dancingen. Jeg har funnet ut at jeg skal ta bilder hver dag fremover og i mappa for Onsdag så har jeg bildene av kattepusene og film av Charlie som kommer. Det jeg skal er å filme rutinen som vi lærte slik at jeg har alt vi lærte på en film. Gleder meg til å uploade det. Men jeg kommer nok til å legge den videoen privat på face slik at man ikke kan se den uten at jeg gir de det. Filmen kan man se på bloggen her da. Men det er det eneste.
Uansett, masse man skal gjøre og ting som jeg trenger så nå skal jeg sette igang!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar