tirsdag 20. desember 2011

julestemning


Jeg kjenner at jeg har julestemning som bare farsken for tiden! Søstersen har jo pyntet med juleduker og masse nisser og stasj, men nå kjenner jeg som bare juling at jeg gleder meg noe sykt til jula kommer! Jeg har hengt opp mørke gardiner på stua, ikke bare fordi de er litt mer "juleinspirert" men også for å slippe unna plagsomt mye nabotitting. Når man kommer kjørende hjem fra jobb så er det slik at alle kan se inn i stua og kjøkkenet vårt fra veien, de gardinene vi har hatt hengende tidligere er for lange slik at vi har knytt de opp slik at kattene ikke skal tisse på de, nå har jeg hengt opp helt mørke gardiner som er i riktig lengde slik at jeg kan trene litt på dansen som vi lærte på Pole Dance avsluttningen som vi hadde for rundt en uke siden, jeg har noen filmer og bilder fra juleavslutninga, men jeg må snakke med søss om jeg kan få legge ut bilde av henne blandt annet, om jeg ikke kan så har jeg tenkt å få filma den rutinen vi lærte slik at dere kan se hva me kan:P haha

Så jeg har åpna julekalenderen min som jeg fikk av søss da!
Jeg har Ponduskalanderen og jeg kjøpte da kalender til søstersen som er en slik Kinder maxi kalender. Jeg digger å åpne en luke hver dag, kjenner meg som en liten unge som venter på juleaften med pakker og kos! Viktig å kunne være barn og det å glede seg til å feire sammen med venner og familie. Jeg gleder meg sykt masser å kunne feire juleaften sammen med søstersen min har jeg ikke gjort på noen år nå så det skal bli koselig.
Uansett så har jeg fått satt meg noen mål om hva jeg skal få gjort i dag da. Innebærer trening, solarium, svømming med søstersen og husarbeid! Så gleder meg til å knekke igang med alt samment!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar