lørdag 17. desember 2011

jobb

Da sitter jeg da på nattevakt på jobb og koser meg med en julebrus å tenker over hvor sinnsykt langt jeg har kommet med ting før jul nå.
Jeg og søstersen har fått handlet alle julegavene til hverandre, familien vår i Trondheim og familien vi skal feire jul sammen med. Vi har sendt pakken til Trondeim oppover slik at den kommer frem før juleaften. Vi har pynta hele huset med juledekorasjoner, vi har funnet frem juletre og skal montere det lille juleaften og vi ha planlagt hele julekvelden. Så jeg synes jeg har kommet ganske så langt jeg!

Ellers så har alt vært som vanlig. Jeg tenkte meg om her en dag at kviser og urenheter i en alder av 23 år er faen meg ikke kult! Jeg tok av meg all sminken og siden da har jeg vært make up fri, og jeg skal fortelle dere at det er sinnsykt digg! Jeg kjøpte meg en slik skrubbesak for ansiktet som jeg bruker hver dag nå, lukter sinnsykt digg og funker som faen. Jeg har også begynt med Nivea natt og dagkremer og jeg har kjøpt en sinnsykt god skrubbekrem fra apoteket som jeg bruker til å skrubbe kroppen med. Jeg har bestandig hatt masse hårnupper på armer og lår og testet forskjellige peeling og skrubbesaker, men denne saken kjente jeg med en gang funka! Jeg skal legge ut bilder av de forskjellige produktene når jeg kommer hjem fra jobben i morgen tidlig! Uansett, jeg har begynt med trening og solariumsjobbing så da er det godt å ha en gylden hud som ikke har sminke og er skrubbet og digg!
Som alltid så kommer folk med ting de skal bli bedre til neste år med. Jeg veit med meg selv at jeg skal ha ett konge år neste år med ferieturer, annen trening osv. Jeg har ikke planer om å legge noen nyttårsforsetter, men jeg skal legge en årsplan ute, slik at folk kan se hvordan jeg ligger ann med tingene som jeg vil gjøre til neste år! hehe sikkert ikke så veldig spennende ting, men for meg så er det det!
Iallefall så er planen å få masse kursing og mer jobbing det jeg allerede jobber, jeg skal spare meg opp til en sinnsykt digg sommerferie til utlandet sammen med søstersen og mulig noen venner, jeg skal stikke på snowboardtur i vinter i en uke å bo i hytte og kose meg, jeg skal bli ferdig med to fag til sommeren for generell studiekompetanse og jeg skal ta jægerprøven og begynne med Roller Derby, jeg kommer til å forstsette med pole dancing slik at jeg kommer meg opp på nivå 5 og planen er å ha det generelt veldig bra neste år! Så jeg gleder meg til å få fatt på ting å komme meg igang med planlegging.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar