søndag 6. desember 2009

Lasagne!

På lørdag så bestemte jeg og ei jeg bor sammen med at vi skulle lage slik Protein Lasagne! Jeg fikk denne oppskriften fra Vennina mi Connie som bestandig har masse gode ider når det kommer til matlaging.

Du trenger da:
200 g karbonadekjøttdeig 1 løk ( jeg bruker en halv hvitløk og en halv rødløk, resterende går i salaten)
1 squash og 1 aburgine ( dette tok jeg ikke med siden jeg glemte dette på butikken)
1 pose spice mix
1 boks hakkede tomater
1 boks med Cottage cheese


Man kan se at det er noen som synes det er ganske så morsomt å kutte opp salat hehe. Jeg tok da hovedansvaret for kjøttdeigen.
Masse kjøtt som jeg da også krydrer med ekstra pepper. Sitronpepper er da favoritten min til kjøtt:)
Bunnen er da dekt med Cottage Cheese. Ganske godt faktisk.

RESULTATET:
Sinnsykt godt!
Lasagne med salat og litt kesam mager
Juice Pure Premium som ikke er fra konsentrat
og en god film

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar