tirsdag 1. desember 2009

oppdaterings på kjøpings

Sengen!
Jeg har da måtte kjøpte meg sengetøy så da handla jeg:
2 stykk puter
1 dyne
lilla sengesett og lilla laken
ett sengesett til med hodeskaller

Tunikas & then
Madonna Singlet for 80 kr eller noe på H&M
Star Wars tunika/kjole fra H&M til 100 kr
Blå tunika som søsteren min fant ett sted i Tr.heim til 200
Og
Kjolen min fra H&M til 299 kr


James Dean
Jeg har nesten bare tshirts med print. Det jeg liker best og liker best ting og folk som har gjort noe inntrykk på meg
tshirt fra H&M til 100 kr



Genser
Heftige genseren min H&M til 100 kr



Musikk
Min musikk som jeg elsker.
Musikken min er Hardcore/terror/ Old School
Jeg har da: Rosa ipod Nano som jeg fikk av noen
KOSS headset som jeg kjøpte da jeg var i Oslo på Gamestop eller noe. Tror det kostet rund 300 kr. Sinnsykt til garanti på disse, men ser at de begynner å bli slitte å skal byttes ut
Ipod- lader fra Expert til 200 kr


My Hairstyle
ja jeg har for tiden kjøpt meg en del til håret mitt. Jeg har kjøpt meg:
kur for håret fra Majas Studio i sentrumen til 300 kr
Rockaholic Tørrshampoo fra Majas til 200 kr sprayen
Got2B hårspray for STERKT hold! ca. 55 kr på dagligvare
L'oreal Sudio strong hårspray til ca. 45 kr på dagligvare
Natusan Kids Balsam Spray ca. 30 kr på dagligvare



Vitaminer
Jeg tar en del vitaminer, men jeg ser at jeg ikke tar nok siden jeg har så mange så ser det nesten ut som jeg er pillenarkoman hehe men uansett.
Betakaroten - Bestillingsvare fra Nettbutikk
Krillolje- Bestillingsvare fra Nettbutikk
C-Max Vitaminer tyggekapsler fra Dagligvarebutikk
Og til slutt de røde er noe slik Ginseng som jeg kjøpte på Dagligvarebutikken til ca 100 kr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar