onsdag 9. desember 2009

Gårsdagens trening

I går så dro jeg og Marianne fra jobben rett opp til Bjørn, en kompis som jeg bodde hos da jeg ble kasta ut av x'n min. Detvar 3 kasser med noe klær og dvd'er og to sånn bæreposer fra Prix med klær. Sinnsykt digg å få henta de tingene sånn at jeg veit at jeg begynner å få samlet sammen tingene mine fordelt på det nye stedet og hjemme hos foreldrene mine i Trønderlagen. Begynner å kjennes ganske bra ut at jeg får samlet alle tingene mine på to steder istedet på 3-4 steder.

Da jeg hadde tingene mine henta fra Bjørn og kjørt til det nye stedet mitt så tok jeg en omvisning på det bofellesskapet som jeg bor på nå. Viste frem det rotete rommet mitt å greier hehe. SÅ tok vi en liten blås. Tusen takk for all hjelpen Marianne! Supert!:D

Jeg laga da meg noe middag, 200 g karbonadedeig, litt fullkornspasta og sphagettisaus. Sinnsykt godt med noe middag etter kun 1 halv boks med kesam mager vanilje og tunfisk med salat og soja sjokolademelk.
Jeg så på slankekrigen på tv og er helt forundret over at folk ikke går ned mer enn 0,4 kg når de har så sinnsykt mye vann i kroppen. Men det varierer selvfølgelig fra kroppstype og forbrenningen til folk. Så jeg bestemte meg da før å løpe ned på spenst og trene kondisjon.
Jeg trente da en 30 min med 120-140 i puls på ellipsemaskinen på veldig tung motstand. svettet og jobbet noe sinnsykt hardt! Skulle også veie meg for å se om jeg kanskje har gått opp noen kg, men selvfølgelig fungerte ikke den vekta så ble ikke noe av det nei.

Jeg dro rett opp på solsenteret etter jeg hadde trent og lå sånn ca 12 min i solariumet. Da jeg kom hjem var det en lang og varm dusj før jeg tok å lagde meg proteinpannekaker til kvelds med blåbær! sinnsykt godt! La meg i senga og skulle se på litt Daria, men totalblækka og sov lengre enn hva jeg skulle, sov til kl var 0730 så det ble sinnsykt stressende på morgenen, meg jeg fikk pakka sekken min med treningsklær til styrkeøken som jeg skal ha etter jobb og fikk kasta i meg noe mat og hatt på meg noen ok klær for jeg løp til jobben.

På jobb fikk jeg logget meg på før 0800 så jeg er fornøyd med sprinten min for å si det sånn! jeg fikk meg en kaffekopp og kasta meg på telefonen. Jeg fikk også melding fra x og han ønska da å utsette enda en gang på tingene mine. Ba han da rett og slett prioritere ting som han vi ha ut av livet sitt og helst for en gangs skyld prioritere meg. Det var tydeligvis greit! utrolig, siden han var sinnsykt sur og vanskelig i går liksom. På tide at noe skal gå min vei. Så når jeg har endelig fått ting litt på fote igjen og skal komme meg en tur unna all stress på fredag og slappe av sammen med familien min! Skal bli sinnsykt godt! Gleder meg som juling! Mamma ville også at jeg skulle hjelpe henne med å komme seg litt ut og trene litt! Det synes jeg er god innsatsvilje og jeg hjelper gledelig til med trening siden jeg må trene selv om jeg er hjemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar