onsdag 6. januar 2010

HALLA FOLKENS!

jadda, da kommer jeg med en liten oppdatering på hva som har sjedd den siste tiden! Jeg blogger fremdeles, men jeg har vært hjemme i trønderlagen til familien min og koset med familien min i julen!

Rett etter jobb på fredag 12 desember reise jeg med toget opp til trønderlagen, denne turen tar ca 12 timer så jeg var ikke hjemme i Trønderlagen før dagen etter på Lørdag. Selvfølgelig kommer jeg så tidlig til trønderlag at bussene ikke har begynt å gå, så jeg ventet en time til 0800 før bussen gikk videre til Børsa. jeg skal bli hentet av pappan min, men jeg ringte og ringte hele veien til Børsa for å få tak i han. Etter ca 20 min med buss om masse stress med stor og tung bag med like tung sekk så kom jeg meg frem! Jeg så pappan min på holdeplassen og han hadde ikke fått ringt til meg eller mottatt noen samtaler fra meg heller. Men pappa fikk henta meg så alt ok:D

I ferien har jeg ikke gjort mye annet enn å ha slappet av sammen med familien min. Jeg har tatt en del bilder hjemme som jeg skal legge ut når jeg er ferdig på jobb jeg. jeg har sett masse tv sammen med pappa, snakka masse sammen med mamma, sett masse film sammen med søstersen og venner, vært på to offentlig fester, besøkt mormor og morfar og farfaren min. hadd en kjempekonge juleaften hvor jeg blandt annet fikk Guitar Hero til Wii! Spilte faktisk i hele 5 timer på juleaften etter jeg hadde pakka opp julegavene mine hehe.

Jeg feiret nyttår sammen med mamma og pappa. Søstersen var da på fest nede i Børsa. Jeg kosa meg å så tv sammen med mamma og pappa jeg. Ellers slappa jeg av, snakka en del med vennene mine fra bygda og egentlig bare kosa meg. Jeg har hatt lengre samtaler med pappan min angående ting som skjedde nede på sørlandet og jeg føler meg ikke lengre noe særlig deprimert! Supert for meg iallefall. Jeg fikk pakka med meg en hel del fra trønderlagen da jeg desverre reiste hjemmeifra igjen på søndagen den 3.januar.

Jeg bestilte så seint at jeg kun fikk sovekupe. Men det var SWEET! det var stor plass. Sengen var god, jeg fikk hele rommet for meg selv og det beste av alt var at det var mulig å få strøm der! Så jeg fikk kobla opp data og jeg så noen episoder med The L Word før jeg sovnet.
var ett lite opphold i Oslo på noen 20 min før jeg da gikk videre til Kr.sand. Inne før asker hadde ett tog sporet av slik at toget ble nesten en 40 min forsinket. Så jeg da kom for sent på jobb. Toget skal være der 11.39. og jeg begynner på jobben 12.00. jaja, så i 12 tiden tok jeg Taxi fra sentrum til jobben!

På jobb fikk jeg sett alle sammen, å jeg må inrømme at jeg har savna de på jobb også mens jeg har vært hjemme på ferie. Jeg jobba til 20.00 så lat som jeg er med kåpe, støvletter og tung bag og sekk så tok jeg taxi fra jobb og opp til det nye stedet som jeg skal bo sammen med en på jobben som heter Marius. Koselig kar det da.

Jeg fikk telefon fra X og jeg ble med han hjem da. Vi snakka sammen masse og hadde en fin kveld, ble med han på jobb dagen etter og snakka som før sammen. Spesielt.
Han kjørte meg da til jobb og jeg jobba inn den halvtimen som jeg kom forseint på mandagen.
Da jeg kom hjem fikk jeg pakka ut nesten alle klærene mine og fikk blåst opp sengen min ehehe. Løp på butikken og fikk handla noen småtterier før det stengte på ica da.
Spiste litt og så en episode til med L Word så sovnet jeg.

I dag!
Våknet på det kalde rommet mitt, jeg fikk kastet i meg noe mat og slappa av før jeg kledde på meg som faen og gikk til jobb! Grisekaldt ute! Men jaja, kom meg på jobb og har da jobbet helt til nå:P
jeg har fått ei jeg brukte å være i forsvaret med og joine med blogging!
Du kan lese bloggen hennes her: Siri

jeg har masse planer for dette året da! jeg skal oppdatere med noe nytt når jeg kommer hjem fra jobb igjen da, om jeg klarer å holde meg hehe. Jeg blogger jo så sinnsykt når jeg først får begynt også:P jaja. Skal uansett få nytt inlegg her da!


Vil også ønske alle sammen at de har hatt en god jul og en fin nyttårsfeiring og håper masse godt til alle sammen i 2010 som skal være det beste året ever for min del!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar