onsdag 6. januar 2010

ønskeliste til handleturen min

SHOPPING!
Jeg har planer om å handle litt på Lørdagen som kommer tenkte jeg. Jeg har sendt melding til Connie og høre om hun har lyst til å være med på shopping. Jeg har liksom ikke lyst å dra å handle alene, er så sinnsykt kjedelig! Så venter bare svar fra hun nå da.

Jeg har planer om å kjøpe meg noen sinnsykt fine PUMPS som jeg kan bruke uten å være redd før å brekke ankler eller får vondt i føttene å gå i! Fant ikke noe fint bilde på nettet, men fant det jeg hadde lyst å kjøpe av andre ting da!

Denne kjolen kan man få kjøpt på nettet også, men jeg har ikke fikset meg postboks enda og jeg vil helst sjekke da hvordan størrelse som passer meg best! Denne er da på Cubus og koster 200 eller 300 kr eller noe.


Så hadde jeg planer om å kjøpe meg en superdigg snowboardjakke, jeg skal sjekke litt på butikker etter siste sesongs jakker siden de er sinnsykt mye billigere, men om jeg ikke finner det så har jeg lyst på denne jakka fra Volcom som man kan få kjøpt på Robins Hood da til 2 299 kr.

Ellers så skal jeg handle noe småtteri som ullsokker, paddeovergang slik at jeg kan ha flere strømuttak på rommet mitt, en sinnsykt god lue tenkte jeg, mulig en snowboardbukse om jeg har råd til det, en plakat eller type bilde for å få litt kos på rommet mitt, morgenkåpe og noen stramme og smålig baggy bukse tenkte jeg.
Må også ha noen gensere (VARME takk) og kunne selvfølgelig tenkt meg noe supersøtt undertøy da. Litt sånn 50's pinupstyle eller no.
jeg skulle hatt flere øredobbler kanskje og noe annet kliss som jenter liker..
Hylle på rommet! Det må jeg ha, og en lampe.
Kunne tenke meg noen konge bokstøtter som jeg kan ha på hylla! hehe det er bra. det trenger jeg.
Ramme til å ramme inn bilde av fadderbarnet mitt skal jeg kjøpte.
Jeg må ha meg ny skriveblokk siden jeg har rabbla ut den jeg allerede har hehe.
Jeg har lyst på sån super pallett med øyenskygge da! Blitt litt jåle egentlig hehe!
MAT! jeg må handle meg noe mat og hamstre noe karbonadedeig igjen! hehe


MÅ huske annet også!
Noe av planene mine!

- skrive ferdig det jeg vet at jeg må skrive ferdig
- oppsøke kjøreskole å få oppkjøringstime
- fikse den forbanna teorien
- Bestille meg telefoni
- betale husleien min
- bestille den sameboken som jeg har tenkt meg
- sjekke opp søknaden min
- sende ut noen flere søknader
- sjekke utdanningsmuligheter
- oppdatere Trening med bilder og før/etterbilde
- Børge skal ha pengene sine
- Innom gammelplassen min og få levert den nøkkelen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar