fredag 8. januar 2010

Gjøremålslista for i dag

I dag synes jeg selv at jeg har vært ganske så effektiv etter jeg kom hjem fra jobben da! veldig begivende dag i dag!

SÅ for å få skryta litt så har jeg fått gjort følgende så langt:

- Bestilt kinotur til meg og Kim til i Morgen
- Finne ut når jeg får besøk fra kalde nord og skrevet dette i kalenderen min
- Finne torrent for filmen " Veronika decides to die" (som jeg selvfølgelig har lest boken om)
- Skrive opp oppskriftene mine i oppskriftsboken min
- Bestille lærebok i samisk (venter på mail med bekreftelse)
- Meldt meg på samisk språkkurs på nettet (venter på bekreftelse)
- Skrive handleliste for morgendagens shopping

Men det er en del jeg mangler enda da..
Jeg kommer til å fylle inn resterende ting jeg får gjort med rød skrift slik at man kan se at jeg gjør mer enn å bare surre på nettet å blogge:P


- snakka med Kim om kino:D
- Bestilt meg Sharingan linser og 2 andre fargelinser
- Togreise til Oslo og hjem igjen 20-helga i februar
- Billett til Hardstyle DNA
- Kjøpt meg finsko og to kjoler på salg:D
- Funnet sanger til bok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar