søndag 10. januar 2010

netthandel del2

Da har jeg nok en gang på de sene natterstimer fått bestilt meg noe mer klær! Gud som jeg elsker fast adresse og VISA hehe. Er ikke mye jeg betaler heller for tingene jeg kjøper på nettet!
Jeg bare gleder meg til jeg får alle forsendelsene mine av de tingene jeg har handlet!
Så langt har jeg handlet 3 kjoler, 3 par sko, undertøy, en klokke, 2 tshirts og to bøker fra amazon.com



I Kveld ble det da:



Kjole som jeg vant bydrunde på Ebay på! Superfine kjolen min som kommer snart i posten! Jehu! Kosta vel rund 300 kr denne kjolen og fyren som sender denne tar og sender den som gave, så forhåpentligvis så slipper jeg tollen på denne. Får se, er ikke helt sikker på hvordan tollingen er nå.



Undertøyssett fra Hot Topic til under 300 kr!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar