lørdag 9. januar 2010

KinoTur

I dag hadde jeg mange planer om hva jeg skulle få handla å se over da jeg skulle til byen så jeg ringte Kim etter en stundt på badet og lurte på om vi skulle tusle ned til byen slik at jeg kunne handle noen småting før vi skulle ivei på Føniks Kino i Kr.Sand å se filmen Menn som sitter på Geiter. Selvfølgelig er det slik at på Lørdager så stenger alt i byen kl 1800 og ikke 2000 som jeg da hadde trodd. faen, fikk ikke handla da, men jeg er jo så smart at jeg skal bare se over nettet og finne alle de tingene jeg hadde tenkt å kjøpe i byen på nettet istedet:P hehe.

Uansett, jeg og Kim kjøpte oss Popcorn, salte fisker og baconsnacks:P jeg spiste da nesten alt:P hehe fikk også kjøp en Solo siden jeg NEKTER å drikke skvip som Pepsi, dumme kinomennesker som har latt Pepsi være "hoveddrikke" og ikke Cola når man skal på kino.. Sinnsykt teit spør du meg.
Men uansett. vi så da den nye filmen som har kommet ut " Menn som stirrer på geiter"
Det var en sinnsykt morsom film med mange kjente skuespillere! Jeg er jo litt småforelska i Kevin Spacey som spiller en liten rolle i denne hysteriske militære filmen! Må si at det er godt å ha en film som man kan le av og som man sier er basert på enn sann historie. Skal ikke avsløre så mye om denne filmen men, det handler iallefall litt om JediForce.. Noe som passa meg sinnsykt bra!
Det er iallefall sånn som navnet tilsier i denne filmen iallefall. Menn som STIRRER på geiter hehe! Helt til de dør. Er man Jedi så kan man få geiter til å dø.. noe som er veldig nyttig? i en krigssituasjon. Ja, der har man USA på sitt beste! Men uansett jeg annbefaler iallefall filmen! Jeg synes den var superbra iallefall!

Etter filmen som alltid så måtte jeg jo på do. Så jeg gikk for å finne damedoen. Det som var så spennende med dette er at de har en do for småfolk på Føniks kino! Og selvfølgelig måtte jeg jo bare teste den doen.
Sånn ser da døren til dvergedoen ut! hehe man må faktisk bøye seg for å komme inn døren siden den er halvparten så høy som vanlige dodører hehe!

Sånn ser størrelsen på den superlille doen som jeg var på:P hehe nesten skoen min var større enn hele doen tilsammen!
Utrolig søt og liten do! Gla det er noen som tenker på de småvokste i dette sammfunnet som vi lever i!

Uansett.. Jeg og Kim stakk da innom Tollboden og tok en øl. Der måtte vi begge vise legg da vi kjøpte øl og han ene vakta fulgte etter oss da vi skulle gå ute på røyeplassen for å sjekke leggen ETTER å ha stått å sett på oss sitte å kose oss med øl. Men jeg har en god forklaring på det da:P Sikkert ikke mange over 20 år som kommer inn på en pub, snakker om Naruto, har med seg en nintendosekk og ikke noe sminke på:P Alle kan ta feil! hehe
Så etter en koselig kveld med kino og en øl ute på byen så var det på tide å dra hjem igjen! Vil bare takke Kim for en superkonge kveld! Ikke lenge til neste gang man skal ivei igjen nei!

Så nå skal jeg bare slappe av og skjekke nettet for noen av tingene som jeg kunne tenke meg å se om det er noen muligheter for å få handla dette på nett. Jeg har lagt inn noen bud på ebay og håper da jeg får de kjolene jeg har bydd på. Jeg har allerede vunnet en, så den skal jeg da få lagt ut bilde av hehe:) Opptaerer så fort jeg har fått handlet litt.
Og kvaliteten på bildene som man ser er ikke helt bra, dette er fordi jeg glemte selvfølgelig kameraet mitt hjemme! Så da må man ty til det dårlige kameraet jeg har på den elendige mobiltelefonen min. Men kanskje så blir det ny mobil på meg da:P Må se å nettet om jeg finner no billig som jeg kunne tenke meg hehe.

2 kommentarer: