søndag 10. januar 2010

today


Da sitter jeg i sengen og blogger mens jeg venter på at vannet mitt skal koke opp slik at jeg kan lage meg kaffe! jeg kan innrømme at jeg er en kaffenarkoman:P Jeg <3 kaffe!
Jeg skal snart en tur på bensinstasjonen og kjøpe meg noe å lese (digger sladderblader) og jeg må kjøpe noen småting der, synd det ikke er en søndagsåpen butikk i nærheten av hvor jeg bor, for da har jeg kunne sluppet å gå hele veien til bensinstasjonen, men jaja, litt trening skader da ingen det da!
Jeg som sakt var oppe i nesten hele natt og sjekket nettet for klær og annet, jeg skal kjøpe meg en slik tutu som jeg kan ha under de kjolene jeg har fått kjøpt:P Jeg må bare finne noen som er korte og lange, helst i helsvart eller hvitt sånn at det går med alle klærene jeg har kjøpt! Endelig har jeg funnet ett sted hvor jeg kan kjøpe disse pin up 50's kjolene jeg bestandig har ønsket meg!
Jeg har også funnet ut til the source av alle mine problemer med denne laptopen jeg har. Jeg har alt for mye på den. Så nå sitter jeg og overfører de sesongene og filmene som jeg da har lasta ned og legger de inn på den eksterne harddisken min før jeg kan begynne å laste ned noe mer! Jeg tok også å slettet en del filmer og serier som jeg uansett ikke ser på lengre og fikk frogjort en 150 G på den ekserne også! Det er ikke værst! EN dag skal jeg gå igjennom alle bildene mine og musikken jeg har på både dataen og harddisken, men det er så sinnsykt mye at jeg vet liksom ikke helt hvilken ende jeg skal begynne i. Men jeg tenkte iallefall med musikken at jeg skal slette all dritten jeg ikke hører på, overføre alt og ikke kopiere flere eksemplarer av samme sangen inn på harddisken min, de sangene jeg hører sinnsykt ofte på skal jeg da legge inn på ipod'n min og bare ha den tilkoblet dataen når jeg skal faktisk høre på noe musikk. Det er jo ganske så smart da får jeg si det selv. Men med tusenvis av sanger så er nok dette en heldagsjobb tenker jeg!
Jeg har også kommet på flere ting jeg kunne tenke meg å kjøpe, men jeg må roe litt ned å vente på at jeg får mottatt de tingene jeg allerede har bestilt da:P Så jeg skal roe ned og bare vente til jeg "vinner" de andre klærene som jeg har bestilt meg. Uteno en bok, tutu og de klærene jeg venter på så skal jeg ikke shoppe mer... kanskje ett par svarte pin up sko eller de konge skoene jeg har funnet på nettet! Men da må jeg bare vente på at de kommer i min størrelse. Kan ikke gå rundt i for store sko heller! eller for små, gjort det før og det er IKKE behagelig for å si det sånn!
Når mandagen kommer så har jeg bare så lagt gitt meg selv 2 lekser, jeg skal betale en regning, til byen og shoppe noen tegnesaker og trene etterpå! Så sinnsykt lenge siden! Savner treningen noe sinnsykt! Å jeg må da ha mede meg småpenger slik at jeg kan ta sol etter treningen. Dumme solsenteret jeg bruker er under opppussing. SUGER! å jeg veit ikke av andre Brun og Blid i nærheten av hvor jeg bor og det er IKKE aktuelt å gå hele veien inn til byen for å ligge i sola i under 20 min! Det er sikkert!
Å jeg å begynne med skrivingen min igjen! jeg har funnet ut hvordan utformingen skal bli. Nå er det bare å sette inn ordene. ja, ikke lett det skal jeg iallefall Si dere. Men jeg finner det nok ut.

2 kommentarer:

  1. hei vennen :) lite tips; bruk avsnitt når du blogge, hvis ikke så bli det drygt å les :p (for min del i allfall) hihi..

    SvarSlett
  2. hehe jadda:p men det oppsettet her suger:P hehe men det er mottatt og jeg skal tenke over dette:p

    SvarSlett