torsdag 7. januar 2010

Da har jeg fått rydda på rommet som jeg har å fått på plass alle tinga mine. tenke jeg kunne legge ut noen bilder slik at man kan få se hvordan det ser ut til meg nå da:D

..::MITT ROM::..


Sånn ser ene siden av klesskapet mitt ut, stappa med bukser og thsirts siden det er det jeg har mest av! jaja:) finner iallefall frem nå da til tingene jeg skal ha på meg. greit det også:P hehe




Så har jeg selvfølgelig masse bøker og annet rot da som jeg har fått samlet sammen. Her har jeg noen av kameraene mine og annet som jeg trenger hehe. Jeg digger kameraene mine<3 style="text-align: center;">UH! jeg har ikke noen bokhylle for å sette opp de ti tusen DVD's som jeg har her nede, så jeg fikk putta alle sammen i en kasse som jeg nå da har under bordet mitt. Ganske greit å oppbevare der.. men kjedelig når jeg ikke kan se hvilke jeg har med en gang:P jaja, da får jeg kjøpe meg ei hylle da.


AW! spillene mine! Disse er orginale som jeg har til Wii! jeg har også noen Mariospill lasta ned på Wii da:) De to konge spillene øverst fikk jeg av søssa mi til jul:D snille vennen min! OG Guitar Hero fikk jeg av mamman og pappan min:D
Søtisene mine <3>
Her klarte jeg selvfølgelig å få fingern iveia da jeg tok bilde! snakk om å være fotografisk alts. jaja, her henger iallefall noe finklær da som kjoler, dresser osv. Kommer til å bli mer der inne om jeg kan komme meg til byen p lørdag å få handla hehe


Så her ser man stoltheten min! Nintendo<3,>

Sånn ser sengeplassen min ut da! Marius som jeg bor sammen med var å kjøpte seng for meg siden jeg bare lå på en slitt oppblåsbar madrass siden jeg flytta inn på mandagen hehe. Sinnsykt konge få ligge i senga etterpå.. Må blogge ferdig først!


Men jeg må til slutt få gangstra meg litt også! YEAH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar