torsdag 3. desember 2009

snø<3

Jeg lå våken i natt og så litt på The L word sesong 4. Jeg skulle bare løpe en tur på do og da jeg løp forbi vinduet da så jeg noe.. det SNØDDE! HURRA!:D jeg elsker snøen så sinnsykt!
Kunne egentlig bare tenke meg å være hjemme sammen med familien min nå! Jeg måtte faktisk stoppe å få tatt bilde av snøen som kom! Sinnsykt koselig med snø:)
Da har jeg iallefall planene mine klar for når jeg kommer hjem til trønderlagen! Jeg skal ha snø og jeg skal til Oppdal for snowboard! Det er sikkert å visst! Må høre med noen av de snowboard vennene mine ! Det må jeg få gjort!

Kom til å tenke på når det er snakk om familie at søskenbarnet mitt som er 2 år eldre er nå i Afghanistan. Savner den fyren noe sinnsykt og håper han har det bra der nede! Savner deg Sveini!

Dagen i går da! Jeg tok da turen inne på Coop Mega som har blitt min nye favorittbutikk! Hehe, jeg fikk handla inn all maten jeg kommer til å spise iløpet av disse to ukene før jeg drar hjem til trønderlagen slik at jeg slipper å bli frista til å gå på butikken å handle masse tull som jeg ikke trenger å bruke ekstra penger på det. Sparer som bare julig for å få alt i orden til jul. Sitter på nettet og sjekker etter julegaver som jeg kan bestille som da forhåpentligvis kommer hjem til meg i posten innen jula begynner!

Men uansett, maten jeg da fikk handla blandt annet var da: mager kesam vanlije og vanlig. strimler av svinekjøttpakke, gelatin, epler, banan, karbonadekjøttdeig, løk, juice som er fra IKKE konsentrat osv. hehe ganske fornøyd med den shoppingen jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar